شوک آقای ستاره برای قرمزها; اینس تاره جدا شده است

شوک آقای ستاره برای قرمزها;  اینس تاره جدا شده است

روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی لیورپول، در آستانه پیوستن به یوونتوس در هشتمین فصل حضورش در این باشگاه انگلیسی قرار دارد.

اخبار رسانه های ایتالیایی حاکی از آن است که باشگاه یوونتوس برای جذب این بازیکن 30 ساله درخواستی 20 میلیون پوندی به مدیریت لیورپول ارسال کرده است. همچنین در اردوی پیش فصل تیم فوتبال لیورپول متوجه شد که یورگن کلوپ سرمربی این تیم از داروین نونس به عنوان مهاجم استفاده کرده و فیرمینو روی نیمکت حضور داشته است.

با این حال کلوپ به سوال یکی از خبرنگاران درباره انتقال فیرمینو در رسانه ها واکنش نشان داد و آن را مضحک خواند و پاسخ دیگری نداد.

آینده فیرمینو در لیورپول اخیرا زیر سوال رفته است، اما گزارش های اخیر حاکی از آن است که ستاره برزیلی شخصا می خواهد لیورپول را ترک کند تا فرصت های بازی بیشتری را قبل از شروع جام جهانی به دست آورد.

فیرمینو در تابستان 2015 پس از جدایی از هوفنهایم، پیراهن لیورپول را بر تن کرد، اما فصل گذشته به خصوص با آمدن لوئیز دیاز و درخشش دیوگو جوتا، جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داد. داروین نونیس نیز به تازگی به لیورپول پیوسته تا کار فیرمینو را دشوارتر کند. او در 327 بازی برای قرمزها 98 گل به ثمر رساند و 74 پاس گل داد اما به نظر می رسد دوران حضور او در آنفیلد رو به پایان است.

دیدگاهتان را بنویسید