شوک استقلال؛ این ستاره بعد از پایان فصل می رود!

شوک استقلال؛  این ستاره بعد از پایان فصل می رود!

مهدی کایدی با زدن 3 گل برای تراکتورسازی تعداد گل های خود را به عدد 11 رساند و تنها یک گل تا کسب عنوان آقای گل بازی ها فاصله داشت که در نهایت به شهریار موگانلو رسید که مقابل مس کرمان گلزنی کرد و تعداد گل هایش 10 شد. 12 رسید.

مهدی کایدی در پایان این دیدار در گفت و گو با خبرنگاران گفت که او و هم تیمی هایش اکنون برای کسب جام حذفی تلاش خواهند کرد. همچنین گفته می شود وی از هم تیمی هایش در رختکن تیم و در پایان بازی برای کسب عنوان بهترین گلزن استقلال در این فصل تشکر کرد و گفت: هر کدام از شما در گل هایی که من در این فصل زدم نقش دارید. و از همه تشکر می کنم و اگر در برخی صحنه ها از شما خواستم که مرا ببخشید که خودم گل زدم.

برخی می گویند مهدی کایدی به نوعی در رختکن استقلال با هم تیمی هایش خداحافظی کرده و می خواسته توپ بازی را که هم تیمی هایش امضا کرده اند را به یادگار به خانه ببرد. مهدی قیدی با توجه به عملکردی که در فصل جاری در جمع آبی پوشان داشت، بار دیگر مورد توجه تیم های اماراتی قرار گرفت و شاید شباب الاهلی این بازیکن را بازگرداند یا شاید او را به یک تیم اماراتی قرضی بدهد.

خجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال در سفر به امارات و در گفتگو با مدیران شباب الاهلی نظر مدیران این باشگاه مبنی بر بخشودگی جریمه مهدی قیدی را دریافت کرد اما زمانی که وی درخواست ادامه داد. حضور این بازیکن در تیم استقلال، همکارش در تیم امارات. وی از باشگاه استقلال خواست که از این کار خودداری کند زیرا ممکن است در پایان فصل جاری تصمیمات جدیدی درباره مهدی کایدی گرفته شود.

شاید مهدی کایدی در پایان این فصل پس از قهرمانی در جام حذفی با خاطره ای خوب از جمع آبی پوشان جدا شود.

دیدگاهتان را بنویسید