شوک برای یحیی; این ستاره پرسپولیس نیست

شوک برای یحیی;  این ستاره پرسپولیس نیست

این روزها دغدغه اصلی سرمربی پرسپولیس یافتن یک مهاجم 6 امتیازی برای خط حمله پیشرو لیگ برتر است.

در خبرها آمده بود با توجه به سابقه جدایی لوکادیا از علی علیپور قرمزها، ژیل ویسنته مهاجم ایرانی پرتغالی یکی از گزینه های کادر فنی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی شده است.

در حالی که مدیران پرسپولیس این روزها و پس از جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا در تلاش هستند تا عیسی آل کثیر را برای عقد قرارداد جدید با پرسپولیس راضی کنند اما آنچه مشخص است یحیی برای پیروزی به گلزن آماده تری نسبت به آل کثیر نیاز دارد. لیگ برتر تا جای لوکادیا را در ترکیب خود بگیرد.

از علی علیپور به عنوان گزینه اصلی یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس یاد می شود. بازیکنی که در حال حاضر در تیم پرتغالی ژیل ویسنته عضویت دارد. عجیب است که او می خواهد بازی در اروپا و همچنین دستمزد یورو را برای بازی در لیگ برتر جایگزین کند اما امروز یکی از رسانه ها مدعی شده است که شرایط مالی نه چندان خوب این بازیکن در تیم پرتغالی باعث شده مشکلی نداشته باشد. با بازگشت به فوتبال ایران.چون دستمزد او در ژیل ویسنته بسیار کمتر از دستمزد برخی بازیکنان پرسپولیس است.

بر این اساس مهرداد حنبان، آنالیزور تیم پرسپولیس با خود علی علیپور تماس گرفت تا نظر او را درباره بازگشت به تیم قبلی جویا شود. شنیدیم که آقای گل فوتبالیست سابق ایران ضمن تشکر از یحیی گل محمدی و آنالیزورش گفته که با ژیل ویسنته قرارداد دارد و نمی تواند برود.

علی علیپور با بیان اینکه با وجود اینکه نمی تواند در نیم فصل زمستان از ژیل ویسنته جدا شود، این احتمال وجود دارد که در پایان فصل جاری قهرمانی پرتغال رضایت نامه خود را از ژیل ویسنته بگیرد و پرسپولیسی شود، وجود دارد.

بنابراین به نظر می رسد بازگشت علی علیپور به پرسپولیس حداقل تا پایان فصل جاری امکان پذیر نیست و یحیی گل محمدی و پرسپولیسی ها باید تا پایان لیگ برتر پرتغال صبور باشند.

دیدگاهتان را بنویسید