شوک بزرگ یک ستاره برای یحیی: ستاره پرسپولیس راهی دبی شد

شوک بزرگ یک ستاره برای یحیی: ستاره پرسپولیس راهی دبی شد

با پایان یافتن قرارداد چند ستاره پرسپولیس، یحیی به دنبال حفظ آن بازیکنان است. اولویت پرسپولیس برای فصل آینده حفظ مهره های کلیدی این تیم است. گلسیانی، سعید صادقی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر و میلاد سرلک 5 بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس هستند که در حال حاضر جزو بازیکنان آزاد محسوب می شوند و باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد این بازیکنان است.

رضا درویش در اولین گام پس از ماندن در مدیرعاملی پرسپولیس، مذاکره با عیسی آل کثیر و سعید صادقی را آغاز کرد و شنیده ها حاکی از آن است که کار برای تمدید قرارداد این دو بازیکن به زودی انجام خواهد شد. سعید صادقی که از بمب نقل و انتقالات خبر می داد در پرسپولیس شروع خوبی نداشت. عدم هماهنگی و مصدومیت باعث شد سعید آنطور که انتظار می رفت در نیم فصل ندرخشد. با این حال سعید در آخرین بازی های پرسپولیس جزو بهترین ها بود و عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. صادقی در بازی های پرسپولیس در سال جدید فوق العاده بود و نشان داد که عنوان بازیکن معمولی به او نمی خورد. یحیی که تابستان گذشته اصرار داشت صادقی را به خدمت بگیرد، قطعا نمی خواهد چنین بازیکن باکیفیتی را از دست بدهد. بنابراین نام صادقی در راس بازیکنان تمدید شده پرسپولیس قرار دارد.

قرارداد ستاره پرسپولیس در پایان فصل جاری به پایان رسید و انتصاب صادقی برای فصل آینده هنوز مشخص نیست. سعید صادقی که در ابتدای فصل با هیاهوی زیادی راهی پرسپولیس شد، می خواهد در این تیم بماند و قراردادش را با تیمش تمدید کند. از نظر مالی اما دو طرف باید برای تمدید قرارداد صادقی به توافق برسند.

صادقی چند روز پیش در سفر به باشگاه پرسپولیس پاسپورت خود را دریافت کرد. در ضمن این بازیکن پس از حضور در باشگاه پرسپولیس برای دقایقی با درویش جلسه ای برگزار کرد و طرفین در مورد تمدید قرارداد گفتگو کردند. سعید با وجود اینکه تمایل خود را برای ماندن در پرسپولیس اعلام کرده است، ادامه مذاکرات را به مدیر برنامه های خود سپرد.

صادقی روز گذشته عکسی از خود در فرودگاه امام با بلیط دبی منتشر کرد. تصویری که جنجالی شد و عده ای در فضای مجازی گفتند که صادقی با پیشنهاد یکی از تیم های اماراتی مواجه شده و برای مذاکره با آن تیم به دبی رفته است. اما بررسی های ما نشان می دهد که سفر سعید به دبی جنبه تفریحی داشته و او قصد مذاکره نداشته است. در واقع این بازیکن از امارات پیشنهادی دریافت نکرده و همانطور که قبلا هم توضیح دادیم صادقی به احتمال زیاد قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرده و فصل آینده در این تیم بازی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید