شوک بزرگ برای یحیی؛ بهترین ستاره پرسپولیس بعد از لوکادیا بردانی است

شوک بزرگ برای یحیی؛  بهترین ستاره پرسپولیس بعد از لوکادیا بردانی است

در شرایطی که پرسپولیس پس از فصل های متمادی از کمبود مهاجم و گلزن شش امتیازی رنج می برد و تلاش های آنها برای انجام این انتقال بارها ناکام مانده بود، در نهایت موفق شدند یورگن لوکادیا را به خدمت بگیرند. مهاجمی باتجربه که خیلی زود کلاس جهانی خود را نشان داد و با وجود عدم آمادگی، خیلی زود به گلزن اول شاگردان یحیی گل محمدی تبدیل شد و آنها را آرام کرد.

اما یورگن لوکادیا 48 ساعت مانده به دربی تهران را ترک کرد تا دستان یحیی گل محمدی برای خط جلو بسته شود و این تیم نیز با شوک بزرگی مواجه شود و همه چیز در دو هفته آخر تحت تاثیر او قرار گیرد.

این پایان ماجرا نیست؛ اخبار جدیدتری هم اکنون از اردوی پرسپولیس به گوش می رسد که احتمال جدایی ستاره دیگری را افزایش می دهد. بر اساس شنیده ها، یکی دیگر از بازیکنان تاثیرگذار در شخص ستاره پرسپولیس ضمن دریافت پیشنهاد خارجی، به دلیل شرایط عمومی و نارضایتی از جو فوتبال قصد جدایی در پنجره زمستانی را دارد.

اگرچه این تصمیم او فعلا گرفته نشده و حتی به مرحله مذاکره شفاهی با باشگاه و کادرفنی هم نرسیده است، اما هوادارانی که در تابستان از این انتقال خوشحال بودند، مانند امضای قرارداد یورگن لوکادیا. قطعا با یک نگرانی بزرگ روبرو هستند

دیدگاهتان را بنویسید