شوک بزرگ یورگن لوکادیا برای پرسپولیس

شوک بزرگ یورگن لوکادیا برای پرسپولیس

گران ترین خرید پرسپولیس در تابستان یورگن لوکادیا هلندی است. مهاجم سابق آیندهوون، بوخوم، برایتون و هوفنهایم با قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست تا مشکلات خط حمله این تیم را حل کند. لوکادیا یکی از کامل ترین بازیکنانی است که تا به حال به فوتبال ایران آمده است و در معدود بازی هایی که برای پرسپولیس انجام داده، توانایی خود را در گلزنی ثابت کرده است.

لوکادیا که از نظر بدنی از بقیه بازیکنان پرسپولیس عقب بود از هفته سوم به جمع قرمزپوشان اضافه شد و در 3 بازی که برای پرسپولیس انجام داد دو گل به صنعت نفت و هوادار زد تا هواداران پرسپولیس خیالشان راحت شود. مهاجمی که گل می زند و قوی است شاد باشید

هواداران پرسپولیس با توجه به درخشش لوکادیا از همین حالا نگران فصل آینده هستند. اگر لوکادیا به این روند خوب ادامه دهد قطعا حفظ این ستاره برای مدیران پرسپولیس سخت خواهد بود. مطمئنا تیم های ثروتمند داخلی و تیم های ثروتمند قطری و اماراتی به سراغ این بازیکن خواهند آمد و از نظر مالی پرسپولیس نمی تواند با این تیم ها رقابت کند.

در روزهای گذشته شایعه ای در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه قرارداد لوکادیا یک سال تمدید دارد و در صورت موافقت باشگاه پرسپولیس، قرارداد با این بازیکن به صورت خودکار تمدید خواهد شد. اما پیگیری های ما نشان می دهد که این خبر صحت ندارد و قرارداد لوکادیا یک ساله بدون بند تمدید است. در واقع باشگاه پرسپولیس برای حفظ ستاره هلندی خود باید دوباره با او بنشیند و این بازیکن را راضی به ماندن کند.

دیدگاهتان را بنویسید