حرکت جنجالی ستاره پرسپولیس و غافلگیری یورگن لوکادیا

حرکت جنجالی ستاره پرسپولیس و غافلگیری یورگن لوکادیا

آنها در هفته هفتم لیگ در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور رفتند و با تک گل عباس زاده مغلوب شدند تا اولین شکست خود در لیگ 22 را تجربه کنند اما چیزی که باعث تعجب بسیاری از اهالی فوتبال شد اقدام مهدی ترابی برای ایستادن پشت پنالتی و موافقت یحیی گل محمدی بود. با تصمیم ترابی

ماجرا از این قرار است که در دقایق پایانی بازی پرسپولیس صاحب یک پنالتی شد و مهدی ترابی شخصا توپ را گرفت و به سایر بازیکنان از جمله لوکادیا نشان داد که می خواهد خودش این پنالتی را به گل تبدیل کند.

این در حالی است که لوکادیا پیش از این در حضور ترابی یک پنالتی برای پرسپولیس زده بود و ضربه او تبدیل به گل شد. ضمن اینکه لوکادیا باید این پنالتی را به روش آقای گلی می زد و مهمتر از سایر بازیکنان انگیزه گلزنی و برد را داشت اما ترابی شخصا توپ را در اختیار گرفت و یحیی گل محمدی مخالفتی با این حرکت نداشت. که تعجب آور بود گلزن هلندی قرمزها را تامین کرد.

نکته جالب اینکه یحیی گل محمدی در پایان بدون اینکه پاسخ مناسبی به سوال خبرنگاران بدهد، اظهار داشت: زدن پنالتی به وضعیت روحی بازیکنان بستگی دارد. ضمن اینکه ترابی هم یک پنالتی خوب می زند و هم لوکادیا. آخرین باری که لوکادیا زد، این بار ترابی می خواست ضربه بزند.

اما مهدی ترابی در روزی که لوکادیا انگیزه زیادی برای گلزنی داشت و در نهایت ضربه او را تبدیل به گل نکرد، با اصرار بر پنالتی او و هواداران را غافلگیر کرد.

همچنین انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر تعجب لوکادیا و گفتگوی او با نیمکت نشینان در جریان پنالتی، اعتراض هواداران پرسپولیس را در فضای مجازی به دنبال داشت.

دیدگاهتان را بنویسید