شاخ های یورگن لوکادیا را این ستاره پرسپولیس به دوش می کشد

شاخ های یورگن لوکادیا را این ستاره پرسپولیس به دوش می کشد

پرسپولیس در این فصل شرایط بسیار عجیبی را در خط حمله خود تجربه کرد. در ابتدای فصل تاخیر در آوردن مهاجم خارجی و عدم آمادگی یورگن لوکادیا باعث شد تا یحیی به مهدی عبدی و حتی شیرزد تمیرف فرصت بدهد. اما لوکادیا بعدها این وظیفه را برعهده گرفت و با شش گل در صدر جدول گلزنان فوتبال ایران قرار گرفت.

اما این پایان پرسپولیس و خط حمله اش نبود. لوادیا از یک سو از تیم جدا شد و راهی کشورش شد و از سوی دیگر شیخ دیابات مصدوم شد تا مقطع حساس نیم فصل اول پرسپولیس بدون مهاجم سپری شود.

با این حال یحیی از این چرخش سخت جان سالم به در برد و در نیم فصل یک مهاجم دیگر به میدان آورد. اما هیچ کس جای لوکادیا را به جای او نگرفت. او اکنون در آستانه شروعی تازه است و لئاندرو پریرا را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. اما جای خوشحالی است که محرومیت دیابه به پایان رسیده و او می تواند از مهاجم خارجی همکار خود بهره مند شود.

شیخ دیابته که در این فصل 3 گل به ثمر رسانده و اغلب مصدوم است، در این دیدار حساس مقابل مس رفسنجان امیدوار به گلزنی برای پرسپولیس خواهد بود. این دیدار برای قرمزپوشان از این جهت حائز اهمیت است که پارسال پرسپولیس پس از توقف در اولین بازی سال، کاملا از مسیر قهرمانی دور بود و حالا یحیی نمی خواهد این کابوس تکرار شود.

نکته حائز اهمیت اینکه یورگن لوکادیا در دیدار مقابل مس رفسنجان و ملوان موفق شد 6 امتیاز مهم را به پرسپولیس هدیه دهد و حالا از شیخ دیاباته دیگر مهاجم خارجی پرسپولیس هم همین انتظار است.

دیدگاهتان را بنویسید