لوکادیا بار پرسپولیس را به دوش می کشد

لوکادیا بار پرسپولیس را به دوش می کشد

گلمرضا رضایی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان در هفته دهم لیگ برتر گفت: آنچه مشخص بود پرسپولیس فوتبال خوبی نداشت و به خصوص در نیمه اول بازیکنان پرسپولیس گیج بودند اما در نیمه دوم پرسپولیس بهتر شد. کم بود و با صحبت هایش توانست امتیازات ارزشمندی را کسب کند. با این حال پرسپولیس تیمی نیست که هواداران دوستش داشته باشند.

وی افزود: پرسپولیس در همه پست ها بازیکنان بسیار خوبی دارد و به قول خودشان ابزار و پتانسیل لازم برای تولید یک بازی زیبا را دارند اما متاسفانه این تیم ناهماهنگ بازی می کند. امیدوارم این ناهماهنگی بازیکنان در دیدارهای آینده به حداقل برسد و شاهد بازی بهتری از سوی پالشوان ها باشیم.

رضایی در ادامه درباره گل لوکادیا مهاجم پالش پوشان توضیح داد: لوکادیا ثابت کرد که یک گلزن و مهاجم فرصت طلب است. او در محوطه جریمه منتظر نمی ماند تا توپ به او برسد، بلکه روی گل ها تاثیر مستقیم دارد و موقعیت های گلزنی ایجاد می کند. این مهاجم هلندی واقعا در پرسپولیس گم شد و وزن این تیم را به تنهایی بر دوش می کشد. با این روندی که لوکادیا ادامه می دهد، شک نکنید که او آقای گل می شود.

مهاجم سابق پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: قرمزها در حال حاضر در صدر جدول هستند و باید همچنان در بالای جدول باشند. این تیم همیشه مدعی است اما امسال فکر می کنم اگر تیم هماهنگ شود به راحتی تا پایان فصل جایگاه اول را حفظ کرده و قهرمان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید