هیئت فنی کشتی تشکیل شود/ بار روانی از دوش حسن یزدانی برداشته شود


ساعت: 18:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898644

تصمیم سرمربی سابق کشتی فرنگی برای شکست دادن تیلور

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: حسن یزدانی می تواند تا 32 سالگی کشتی بگیرد و در میادین قدرتمند به نظر برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدحسن محبی کشتی گیر پیشکسوت با اشاره به عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی گفت: ورزشکاران ما توانستند عملکرد قابل قبولی در مسابقات جهانی داشته باشند. مسابقات و البته تیم اعزامی نقاط ضعف و قوت خود را داشت که از مسابقات باید مطالعات موردی با حضور کارشناسان در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به مبارزه حسن یزدانی با حریف آمریکایی و شرایط فنی این رزمی کار گفت: حسن یزدانی می تواند تا 32 سالگی مبارزه کند و در میادین قدرتمند ظاهر شود. کسی که به راحتی به فینال مسابقات می رسد از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد. حسن یزدانی توقعات مردم را بالا برده و در این زمینه فدراسیون و مربیان باید کمک کنند و بار روانی حسن یزدانی را کاهش دهند.

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه افزود: در خصوص تاثیر مربی و مربیگری این مسابقات گفت: مربی نقش مهمی در کاهش وضعیت روحی ورزشکار دارد و زمانی که ورزشکار بعد از مسابقه مربی را در آغوش می گیرد و احساسات خود را بیان می کند، نشانه ای از رابطه بین کشتی گیر و مربی است.

پیشکسوت کشتی کشور گفت: باید شورای فنی تیم های ملی کشتی وجود داشته باشد و این شورا در کنار کادر فنی حضور داشته باشد تا نقاط ضعف و قوت را شناسایی و به آنها اشاره کند. در موارد مهم و ضروری شورای فنی می تواند نقطه نظرات سرمربی تیم ملی را ابلاغ کند تا با اجماع نتیجه لازم حاصل شود.



دیدگاهتان را بنویسید