مبلغ عجیب از قرارداد حسن یزدانی در لیگ کشتی

حسن یزدانی از چهره های مطرح کشتی ایران و جهان و دارنده مدال های طلای جهان و المپیک، سوم آذرماه برای حضور در مرحله نهایی لیگ کشتی با فولاد ذوب آمل در لیگ فدراسیون کشتی قرارداد امضا کرد.

سوارکاران در لیگ فدراسیون کشتی با تیم ذوب آمل قراردادی 10 میلیون تومانی امضا کردند اما مشخص نیست که او مبلغی فراتر از مبلغ ثبت شده از مسئولان این تیم دریافت کرده است یا تنها بر اساس ادعای ذوب ذوب برای کمک به روحی. سایر رزمندگان حاضر برای عقد قرارداد با نماینده آمل؟

اظهارات مدیرعامل تیم فولاد ذوب آمل مبنی بر اینکه یزدانی کمترین مبلغی را برای حضور در این تیم دریافت نکرده است در شرایطی است که مبارزی مانند کامران قاسم پور که جایگاه بسیار پایین تری نسبت به حسن یزدانی دارد برای حضور در لیگ، به ارزش 400 میلیون تومان از کارکنان این تیم است. صنایع مازندران دریافت کرد و با این حال به دلایل نامعلومی از بازی برای این تیم در آخرین مرحله لیگ امتناع کرد!

در حالی که انتظار می رفت یزدانی حداقل در یک مسابقه مقابل آرتور نایفونف دارنده مدال برنز المپیک توکیو و آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز جهان در سال 2021 از روسیه به میدان برود، او حتی برای تایید غیبت خود در مراسم وزنه برداری شرکت نکرد.

پس از این اتفاق، مدیرعامل تیم فولاد ذوب آمل در اظهارنظری با ابراز خرسندی از اقدام حسن یزدانی گفت: از اینکه به عنوان وزنه بردار در کنار تیم بودید متشکرم!

صحبت های مدیرعامل این تیم در شرایطی مطرح شد که بی شک حضور یزدانی در دیدار فینال می تواند به تیم مقابل صنایع مازندران کمک کند تا شانس تیم آملی برای پیروزی بیشتر شود.

جانشین یزدانی در وزن منهای 86 کیلوگرم در دیدار فینال هادی وفایی پور بود که در یک نبرد یک طرفه با نتیجه 11 بر صفر مقابل احمد بذری شکست خورد و با نتیجه 6 بر 4 به مقام قهرمانی صنایع مازندران در لیگ دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید