یورگن لوکادیا با این عکس خشم اهالی پرسپولیس را بیشتر کرد

یورگن لوکادیا با این عکس خشم اهالی پرسپولیس را بیشتر کرد

یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی و گزارشگر پرسپولیس دو هفته پیش و قبل از بازی دربی در اقدامی غافلگیرکننده سرخپوشان را ترک کرد تا سران لیگ برتر را شوکه کند.

لوکادیا از یحیی گل محمدی مرخصی گرفت و قول بازگشت به مدیریت باشگاه را داد اما پس از گذشت چند روز پس از جدایی این بازیکن، ناگهان خبر فسخ یک طرفه مهاجم هلندی در رسانه ها منتشر شد که باعث شد. مشخص است که همه چیز بین بهترین گلزن قرمزها و پرسپولیس تمام شده است. لوکادیا در ابتدا بیماری همسرش را دلیل ترک ایران عنوان کرد که صحت نداشت و این بازیکن به برخی از هم تیمی هایش اعلام کرد که از شرایط خود در ایران ناراضی است.

حالا پس از دو هفته بی خبری از مهاجم هلندی سرخ ها، یورگن لوکادیا با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به جدایی از پرسپولیس و رفتن به ایران واکنش نشان داد.

لوکادیا در این پست اینستاگرامی نوشت: «در حالی که با سال گذشته خداحافظی می کنیم و به سال جدید خوش آمد می گوییم، می خواستم لحظه ای به تمام اتفاقاتی که در 12 ماه گذشته افتاده است فکر کنم. اگرچه سالی پر از چالش و عدم اطمینان بود، اما سال رشد، یادگیری و انعطاف پذیری نیز بود.

من به خاطر درس های آموخته شده، لحظات شادی و خنده و فرصت های فراهم شده سپاسگزارم.

من اینجا نیستم که همه را راضی کنم. اگر می خواستم توجه یا اعتبار خارجی داشته باشم، با هر خبرگزاری درباره اتفاقات ایران صحبت می کردم. من انتخاب نکردم

افراد نزدیک می دانند چه اتفاقی افتاده است. من اینجا نیستم که از کسی عذرخواهی کنم.

بگذارید سال 2023 سال شما باشد.”

دیدگاهتان را بنویسید