پرسپولیس یورگن لوکادیا را احیا کرد + سند

پرسپولیس یورگن لوکادیا را احیا کرد + سند

در فصل 18–2017 لیگ برتر هلند، لوکادیا عضو باشگاه PSV آیندهوون آن کشور بود که موفق شد نیم فصل اول را با 9 گل به پایان برساند. او در 15 هفته و نیمه اول آن فصل لیگ برتر 9 گل به ثمر رساند تا اینکه در اواسط فصل به برایتون ملحق شد. سپس در سال های 2018 تا 2022 که در لیگ های مختلف مانند انگلیس، آلمان و آمریکا بازی می کرد، هرگز نتوانست بیش از 4 گل به ثمر برساند.

در فصل 2019-2019 پس از یک نیم فصل ناموفق از تیم برایتون جدا شد و به باشگاه هوفنهایم آلمان منتقل شد. اما در نیمه دوم آن سال هرگز نتوانست بیش از چهار گل برای باشگاه آلمانی به ثمر برساند. بعد از آن هم نتوانست تعداد گل هایش را بیشتر از دو گل بزند. اما لوکادیا در پرسپولیس با پشت سر گذاشتن چهار گل زده در دیدار برابر مس رفسنجان و زدن پنجمین گل فصل، موفق شد رکورد 5 سال اخیر خود را بشکند و به روزهای اوج خود در تیم پی اس وی آیندهوون بازگردد.

ستاره خارجی پرسپولیس رکورد خود را شکست/ پس از 5 سال به اوج بازگشت

لازم به ذکر است؛ این مهاجم هلندی در فصل 14-2013 موفق شد در یک فصل 13 بار برای پی اس وی آیندهوون گلزنی کند که بهترین نتیجه او در تمام سال های فوتبالش در یک تیم باشگاهی است.

لوکادیا که در ابتدای این فصل به ترکیب پرسپولیس پیوست، 5 بار برای پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، هوادار، نفت مسجد سلیمان (دو گل) و مس رفسنجان گلزنی کرد. ) و مس رفسنجان (0-1) سه امتیازی شدند و به تنهایی 6 امتیاز را برای پرسپولیس به ارمغان آوردند. قطعا این مهاجم یکی از امیدهای اصلی یحیی گل محمدی برای دیدار بعدی پرسپولیس مقابل ملوان است.

دیدار تیم های پرسپولیس و ملان بندر انزلی از ساعت 17 روز پنجشنبه 7 مهرماه در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می شود. البته به شرطی که زمان مسابقات تا روز بازی تغییر نکند!

دیدگاهتان را بنویسید