همسر یورگن لوکادیا جنجال به پا کرد

همسر یورگن لوکادیا جنجال به پا کرد

مهاجم هلندی که در نقل و انتقالات تابستانی از بوخوم آلمان به پرسپولیس پیوست، حالا با زدن 6 گل نقش مهمی در هدایت شاگردان یحیی گل محمدی ایفا کرده است.

حالا با نزدیک شدن به جام جهانی و برپایی اردوهای ملی، مسابقات لیگ برتر ایران با وقفه مواجه شده و بازیکنان خارجی برای استراحت و گذراندن چند روز در کنار خانواده راهی کشورشان شده اند.

بنابراین لوکادیا نزد همسر و فرزندانش به هلند رفت، اما بلافاصله شایعات عجیبی مبنی بر اینکه او دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد به گوش رسید. اما رضا درویش این موضوع را تکذیب کرد و اعلام کرد که لوکادیا با پرسپولیس قرارداد دارد و از بازی در این تیم بسیار خوشحال است.

هرچند خبر عدم بازگشت یورگن لوکادیا به ایران تکذیب شد اما حالا شایعه عجیب دیگری درباره این مهاجم هلندی به گوش می رسد. لوکادیا تابستان گذشته به همراه همسر و فرزندانش برای عقد قرارداد با پرسپولیس به ایران آمد و تصاویر کنار هم با استقبال هواداران مواجه شد اما حالا به نظر می رسد این مهاجم هلندی و همسرش از هم جدا شده اند.

بنابراین قابل توجه است که آنها عکس های مشترک خود را آنفالو و حذف کرده اند. همچنین حذف نام یورگن لوکادیا از همسر همسرش موضوع دیگری است که بر این شایعه می افزاید و باید دید چه سرنوشتی در انتظار آنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید