یورگن لوکادیا به دلیل فیلترینگ ایران را ترک کرد

یک مهاجم باهوش که توانایی منحصر به فردی در گلزنی دارد. او در مدت کوتاهی با شرایط فوتبال ما آشنا شد و گل های مهمی برای قرمزها به ثمر رساند، اما پس از اتفاقاتی که در سقوط ایران افتاد و اعتراضات پس از فوت مهسا امینی و فیلتر شدن اینترنت در ایران، او کشور ما را به مقصد کشورش ترک کرد. حالا او در لیگ چین بازی می کند. یورگن در مدتی که در ایران بود بدون توانایی فنی در فضای مجازی هم فعال بود و به لطف هواداران پرسپولیس فالوورهای زیادی را به فالوور اینستاگرام خود اضافه کرد اما شاید برای اینکه فالوورهایش کم نشود عکس هایی با پیراهن های پرسپولیس منتشر کرد. هر از چند گاهی و به همین دلیل همه گمانه زنی ها مبنی بر احتمال حضور مجدد او در پرسپولیس وجود دارد. خبری که تا این لحظه از سوی هیچ یک از طرفین تایید نشده و حالا با شکایت باشگاه پرسپولیس از این مهاجم، دو طرف اختلاف دارند! در روزهای گذشته مدیر امور بین الملل پرسپولیس در گفت وگویی گفت: پرونده شکایت یورگن لوکادیا همچنان در مرحله ارسال حساب است و به زودی مدارک جدید باشگاه به فیفا ارسال می شود و مدیرعامل پرسپولیس نیز حضور دارد. نظارت جدی بر این پرونده آخرین پیگیری خبرنگار اعتماد از باشگاه پرسپولیس گواه ادعای امیرعلی حسینی است و بازیکنان امیدوار پرسپولیس می گویند احتمال محکومیت این مهاجم خارجی وجود دارد. محکومیت بازیکن یا مربی خارجی در کمیته انضباطی فیفا یکی از اتفاقاتی است که معمولا در فوتبال ما (باشگاهی و ملی) رخ نمی دهد اما امیدواریم این بار شرایط به نفع پرسپولیس تمام شود.

پس از تماس با باشگاه پرسپولیس، با زهرا مجتهدزاده – عامل معرفی یورگن لوکادیا به پرسپولیس صحبت کردیم. موتهدزاده که در ترکیه زندگی می کند، ارتباط قوی با فوتبالیست ها دارد و در مسائل اقتصادی با مربیانی مانند برانکو و شفر همکاری می کند. البته گفت و گوی اختصاصی خبرنگار اعتماد با این نماینده تنها به لوکادیا محدود نشد و موضوعات دیگری را نیز در بر گرفت. خلاصه صحبت های ایجنت ایرانی را در ادامه بخوانید.

آخرین قانون دفاعی لفکادا را توضیح دهید؟

اول اینکه معمولا در مورد قراردادش از او می پرسند که چون قرارداد محرمانه است نمی توانم بگویم. اما هر دو طرف در چالش فیفا هستند. در مورد سوال شما، من با هموطنانم صادق هستم. لوکادیا می گوید به خاطر شرایط ایران کشور را ترک کرده است، اما حرف من این است، اگر به خاطر شرایط ایران بود، چرا به چین رفت؟ اگر مشکل از اینترنت بود و فیلتر واتس اپ هم که اعلام شده بود، این مشکلات دلیل رفتنش بود، چرا به کشوری رفت که واتس اپ فیلتر است؟

حالا لوکادیا هم درخواست غرامت می کند؟

لوکادیا از بین رفته است. چه غرامتی می خواهد؟ پرسپولیس شکایت کرده و بازیکنی که قرارداد دارد و تیمش را ترک کرده باید به دنبال چه غرامتی باشد؟

از آنجایی که معمولا پرونده های فیفا را از دست می دهیم، آیا امید چندانی به برنده شدن در چنین مواردی نداریم؟

معمولاً به دلیل عدم پرداخت به موقع پرداخت ها است، اما یورگن به موقع پول گرفت، اما واقعاً نمی دانم تصمیم فیفا بر اساس پرونده آماده شده چه خواهد بود.

آیا پرسپولیس به موقع به این مهاجم پرداخت کرد؟

آره

چه زمانی رای اعلام می شود؟

طرفین نمی دانند و فقط فیفا می داند.

به ما کمی درباره خودتان بگوید؛ چه مدت به عنوان نماینده کار می کنید؟

زمانی که آقای جمشیدی سرپرست باشگاه انقلاب و آقای مهندس اسحقی رئیس فدراسیون گلف بودند، من مدیر روابط عمومی و روابط بین الملل فدراسیون گلف و آقای برانکو سرمربی آن زمان تیم ملی بودند. . زمانی که ایشان سرمربی پرسپولیس شد، مدیر روابط عمومی و تبلیغات او بودم. من با برانکوها وارد فوتبال شدم و با وینفرد شفر نیز کار می کنم. البته به غیر از نقل و انتقال بازیکنان کارهای دیگری هم انجام می دهم. تا امسال کار ایجنت در فیفا رسمی نبود. حتما شهریور ماه امتحان میدم تا مقام فیفا بشم. البته نام من به عنوان یک نماینده در بازار نقل و انتقالات وجود دارد.

آیا سایر زنان ایرانی از طریق آژانسی مثل شما کار می کنند؟

از زنان دیگر اطلاعی ندارم، اما من تنها زن ایرانی هستم که در خاورمیانه کار می کنم.

آیا با بازیکنان اروپایی ارتباط دارید؟

بله، با چند نفره. همانطور که گفتم کار تبلیغاتی هم انجام می دهم، مثلا آخرین کار تبلیغاتی ام این بود که برای باشگاه مونیخ گلادباخ آلمان اسپانسر پیدا کردم که متاسفانه به دلیل کرونا محقق نشد.

قاعدتا سرمایه گذاری اسپانسرها در فوتبال ما کم است. آیا شما راه حلی دارید؟

در همه کشورها محدودیت وجود دارد، نه تنها در ایران، مثلاً هیچ باشگاهی در دنیا تبلیغ سیگار نمی کند. حالا با توجه به اسلامی بودن کشور ما ممکن است یک سری قوانین دیگر به ذهنشان بیاید که طبیعی است و مانع سرمایه گذار نمی شود. تنها چیزی که می تواند جلوی سرمایه گذاری را بگیرد، تبلیغات ناجوانمردانه علیه ایران و تحریم هاست.

یکی از مشکلات فوتبال ما نبود بازی های تدارکاتی است. کشورهای دیگر راضی به بازی با تیم ملی نیستند.

تیم های ترکیه ای، آلمانی و… با باشگاه های ما بازی می کنند چون فوتبال باشگاهی ما در بالاترین سطح فنی و نیروی انسانی خاورمیانه قرار دارد. شما عربستان را ببینید، آنها همه فوق ستاره ها را به لیگ خود ارتقا دادند و با ما رقابت کردند. فدراسیون ما باید عمل کند. این را قبول ندارم که بگویند تیمی حاضر نیست با ایران بازی کند. امنیت خوبی در ایران وجود دارد، ما در جاهای مختلف کشتار می بینیم و اخبار آن را می شنویم، اما در ایران چنین چیزی نداریم، اگر حاضر نیستند در ایران با ما بازی کنند، بیایید در کشورهای همسایه بازی کنیم. .

در صورت فرصت می توانم برای تیم ملی مشورت کنم. نکته این است که ما چیزی را امتحان نکرده ایم، می گوییم انجام نمی شود. اما آیا مثلاً با تیم دهم جهان مذاکره کرده ایم؟ کسی به عنوان مدیر مسابقات برای مذاکره رفت؟ ما هنوز هیچ تلاشی نکرده‌ایم، اینکه بگوییم تیمی با ما بازی نمی‌کند به نظر من غیرمنطقی است.

ترتیب سوالات ما به هم ریخته است! آیا اخیراً باشگاهی از شما بازیکنی خواسته است؟

باشگاه ها یک سری پارامترهایی دارند که نمی توان در آن دخالت کرد، اما اگر بگوییم به دلیل شرایط ایران به دنبال بازیکن بی کیفیت هستیم، غیرقابل قبول است و کار نماینده این است که بتواند بازیکن را متقاعد کند که بیاید. ایران.

باشگاه پرسپولیس چطور؟

از من بازیکن نخواستند اما حتما بازیکنی را معرفی می کنم که در سطح پرسپولیس باشد

آیا مشکلات لوکادیا در ایران فقط اینترنت بود؟

او واقعا ایرانی ها را دوست داشت. نژادپرستی در اکثر کشورها وجود دارد، اما در ایران وجود نداشت و مهمان نوازی و احترام مردم او را جذب کرد. فقط میدونم مشکل از اینترنت و فیلترینگ بود، چیز دیگه ای بلد نیستم!

آیا دو طرف علاقه مند به همکاری مجدد هستند؟

نه من از باشگاه نبض گرفتم و نه یورگن.

آیا هنوز با او رابطه کاری دارید؟

قرارداد ما به پایان رسیده و هنوز مشخص نیست که آیا دوباره با هم همکاری خواهیم کرد یا خیر.

شما را به عنوان ایجنت بانوی اول ایران معرفی کنیم؟

همانطور که می دانم همسر سابق آقای مهدوی کیا هم مامور بوده است. نمی دانم.

درباره شفر هم بگو. آیا از برخورد استقلالی ها با او ناراحت بود؟

متأسفانه بعید بود که یک باشگاه بزرگ ایرانی با او در کشوری که به مهمان نوازی معروف است ملاقات کند. فسخ ناگهانی قراردادش هیچ مربی را خوشحال نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید