دستمزد یورگن لوکادیا به این ستاره می رسد

دستمزد یورگن لوکادیا به این ستاره می رسد

پرسپولیس اولین حرکت نقل و انتقالاتی خود را در نیم فصل انجام داد و عیسی آل کثیر را تا پایان فصل با قراردادی شش ماهه در این تیم نگه داشت. آل کثیر نوزدهمین بازیکن بزرگسال پرسپولیس است که تنها یک مکان دیگر برای پنجره زمستانی باقی می گذارد.

لیست بازیکنان خارجی پرسپولیس با حضور وحدت حنانوف، شیخ دیاباته و گئورگی گلسیانی نیز سهمیه ای دارد که احتمال می رود به یحیی گل محمدی مهاجم خارجی مورد نظر برسد و البته باشگاه باید در این زمینه اقدام کند زیرا تاخیری مانند اتفاقی که در تابستان افتاد، شرایط باشگاه سخت خواهد بود.

بودجه چهارصد هزار یورویی برای خرید یک مهاجم

پرسپولیس در حالی با یورگن لوکادیا خداحافظی کرد که قرارداد او حدود یک میلیون یورو بود که 520 هزار یورو آن را گرفت و مابقی در باشگاه نماند. یعنی اگر لوکادیا تا پایان فصل در پرسپولیس بود چهارصد هزار یورو دیگر از پرسپولیس می گرفت و حالا با رفتن این مهاجم هلندی سرخ ها این فرصت را پیدا می کنند که به سراغ بازیکن خارجی بروند. بازیکنی با حقوق پرداخت نشده لوکادیا و جایگزینی مهاجم خود این رقم برای پنجره زمستانی و جذب بازیکن برای نیم فصل دوم بسیار مناسب است، هرچند قرمزها باید امیدوار به خرید بازیکنی باشند که با هیچ تیمی قرارداد ندارد و بتواند. پیوستن به پرسپولیس؛ با این حال بازیکنی که شش ماه است در تیمی حضور نداشته است، ممکن است شرایط بدنی چندان خوبی نداشته باشد.

آیا لیست بزرگسالان دوباره تغییر می کند؟

به نظر نمی رسد لیست بزرگسالان در دروازه، دفاع و هافبک مشکل خاصی داشته باشد و تنها جای خالی در خط حمله وجود دارد، اما ممکن است پرسپولیس در پنجره زمستانی جابه جا شود و بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند این یک تیم را ترک کنند. . البته در فهرست زیر 25 و 23 سال احتمال تغییر بیشتر است و به گفته بازیکنانی مانند مهدی عبدی، محمد مهدی احمدی و … با پیشنهاد جدایی مواجه هستند.

لیست 10 بازیکن بالای 30 سال پرسپولیس

نکته جالب در لیست پرسپولیس تعداد بازیکنان بالای سی سال است که بیش از نیمی از لیست بزرگسالان را تشکیل می دهد. علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، کمال صغنیا، امید عالیشاه، وحید امیری، سروش رفیعی، شیخ دیابته، حامد پاکدل و عیسی آل کثیر ده بازیکنی هستند که به سن و سال خود رسیده اند و احتمالا آخرین سال های خود را در فوتبال سپری می کنند. جوان ترین بازیکن پرسپولیس سینا اسدبیگی 25 ساله است و بعد از آن میلاد سرلک، احمد گوهری و علی نعمتی قرار دارند.

پایان قرارداد نیمی از بزرگسالان پرسپولیس

در بین بازیکنان حاضر در لیست بزرگسالان پرسپولیس، سینا اسدبیگی با قراردادی سه ساله و احمد گوهری و علیرضا بیرانوند در جایگاهی مشابه او قرار دارند. گئورگی گلسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی، وحید امیری و سرووس رفیعی نیز تا پایان لیگ بیست و سوم با پرسپولیس قرارداد خواهند داشت.

این در حالی است که قرارداد 8 بازیکن پرسپولیس در پایان فصل به پایان می رسد و یحیی گل محمدی درباره آنها تصمیم می گیرد: علی نعمتی، فرشاد فرجی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، سعید صادقی، شیخ دیابات، حامد پاکدل و عیسی آل. کثیر.

در این بین میلاد سرلک و سعید صادقی دو بازیکنی هستند که تمدید آنها می تواند روند سخت تری را نشان دهد و باید دید پرسپولیس با این چالش پایان فصل چه خواهد کرد.

با این حال، در آستانه نقل و انتقالات زمستانی، اردوی پرسپولیس آرام به نظر می رسد و به غیر از چند درخواست خروج و تلاش برای خرید یک مهاجم درجه یک و جایگزینی لوکادیا، اتفاق دیگری نمی افتد.

دیدگاهتان را بنویسید