یورگن لوکادیا باید برای پرسپولیس جریمه بپردازد

یورگن لوکادیا باید برای پرسپولیس جریمه بپردازد

یورگن لوکادیا یک روز قبل از دربی 99 در اقدامی عجیب ایران را ترک کرد تا به بهانه دیدار با خانواده اش راهی اسپانیا شود اما این بازیکن هلندی در اقدامی قابل پیش بینی قرارداد خود را با پرسپولیس یک طرفه لغو کرد تا شوک عجیبی به این باشگاه وارد کند.

موضوع عهدنامه بین لوکادیا و تخت جمشید و بندهای آن معاهده که ممکن است لوکادیا برای فسخ قرارداد از آن استفاده کرده باشد، هنوز نامشخص است. در عین حال باشگاه پرسپولیس قول پیگیری قانونی این قرارداد را داده است و باید دید در این صورت نتیجه باشگاه پرسپولیس چه خواهد شد.

درباره قرارداد لوکادیا با پرسپولیس صحبت های زیادی شده اما آنچه مشخص است باشگاه پرسپولیس برای غیبت های این بازیکن جرایمی در نظر گرفته است که می توان از لوکادیا خسارت دریافت کرد.

در قرارداد پرسپولیس با لوکادیا برای هر روز غیبت در تمرین 10 هزار دلار و برای هر غیبت در بازی رسمی 50 هزار دلار جریمه در نظر گرفته شده است که استقلال باید 70 هزار دلار به پرسپولیس پرداخت کند. به نظر می رسد این جریمه تا زمان فسخ قرارداد لوکادیا با پرسپولیس اعتبار داشته و از این رو این امید وجود دارد که لوکادیا جریمه شود.

از سوی دیگر اعلام شد که این بازیکن مبلغی بالغ بر 500 هزار دلار برای اقامت چند ماهه خود در تهران از پرسپولیس دریافت کرده است و باید دید این پرونده عجیب به کجا ختم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید