آیا یورگن لوکادیا نقره داغ است؟

آیا یورگن لوکادیا نقره داغ است؟

یک منبع موثق شاغل در باشگاه پرسپولیس مدعی شده است که یورگن لوکادیا در صورت حضور در باشگاه های هلندی محروم خواهد شد.

این مسئول باشگاه پرسپولیس که نخواست نامش فاش شود به خبرروژی گفت: همچنین شنیده ایم که توئنته هلند با یورگن لوکادیا مذاکره کرده است اما اگر این اتفاق در تمرینات رخ دهد، هم با محرومیت و هم با محرومیت سنگین مواجه می شوند. خوب. یورگن لوکادیا تا پایان فصل جاری لیگ برتر ایران با پرسپولیس قرارداد دارد و بدون اجازه باشگاه نمی تواند با باشگاه دیگری قرارداد رسمی امضا کند.

اخیراً در خبرها بودیم که مقصد بعدی یورگن لوکادیا Twente Holland است. یورگن لوکادیا با شروع لیگ بیست و یکم به پرسپولیس پیوست و در این مدت از سرخپوشان پایتخت حقوق گرفت و سه بار به مرخصی رفت و به کشور بازگشت اما به نظر می رسد این بلیت آخرین سفر او باشد که یحیی و درویش انتظار دارند. ، داشته باشید، یک طرفه باشید.

یورگن لوکادیا دو روز قبل از ورود به پایتخت اعلام کرد که به دلایل شخصی و حفاظت از فرزندانش ایران را ترک خواهد کرد و یک روز بعد تصمیم خود را عملی کرد و وارد فرودگاه امام خمینی و از طریق استانبول حرکت کرد. به هلند آورده شد

با وجود اینکه لوکادیا اعلام کرده بود تا 48 ساعت دیگر به ایران بازمی گردد، اما در این مدت هیچ بلیتی برای او تهیه نشد و حالا که آن زمان تمام شده، همه چیز اطرافش به سمت دیگری پیش می رود.

آنچه شایعات احتمال پیوستن او به تونته هلند را تشدید کرد، وبسایت مرتبط با این باشگاه بود!

سایت هلندی TwenteInSite که اخبار مربوط به تیم توئنته را پوشش می دهد، در گزارشی مدعی شد که لوکادیا هرگز به ایران باز نخواهد گشت. در ادامه این گزارش خبرهایی مبنی بر احتمال انتقال او به باشگاه توئنته نیز به گوش می رسد: «لوکادیا با یان رنس غریبه نیست و او در سینسیناتی با او کار می کرد، اما تنها 14 روز پس از پیوستن لوکادیا به این تیم آمریکایی، سرمربی تیم برکنار شد.»

بخشی دیگر از گزارش مربوط به عملکرد خوب یورگن لوکادیا در ایران و زدن 6 گل در 9 دیدار است. که او را آقای گل لیگ برتر ایران کرد. در یک نظرسنجی از طرفداران Twente، 82.7٪ از شرکت کنندگان، Lucadia را به عنوان یک خرید مناسب برای باشگاه Twente شناسایی کردند.

حالا مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی هستند اگر توئنته با یورگن لوکادیا قرارداد رسمی امضا کند، هر دو تنبیه و جریمه خواهند شد!

دیدگاهتان را بنویسید