آیا یورگن لوکادیا دربی بی دغدغه خواهد بود؟

یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس برای بستن چمدان برای خروج از کشور در تمرین این تیم حاضر نشد و بدون اطلاع مسئولان باشگاه برای خروج از کشور راهی فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

زمانی که لوکادیا می رود با تصمیم افسران پلیس مبنی بر عدم ممنوعیت خروج او به دلیل عدم پرداخت مالیات به دلیل داشتن ویزای کار مواجه می شود.

این موضوع باعث شد لوکادیا با مسئولان باشگاه در فرودگاه تماس بگیرد و تصمیم ناگهانی و تکان دهنده خود را به آنها اطلاع دهد.

اگرچه باشگاه به وضوح با درخواست او مخالفت کرد، اما اعلام کرد که هرگونه جدایی غیرقانونی است و او نمی تواند بدون دریافت برگه تسویه مالیاتی کشور را ترک کند.

لوکادیا با توجه به دریافت درخواست‌هایی از ماه‌های حضورش در ایران و هیچ درخواستی از صبح امروز به هلند بازنگشت، اما بیماری همسرش را بهانه‌ای برای خروج از کشور عنوان کرد.

لوکادیا به مدیران باشگاه اعلام کرده که دیگر در تمرینات حضور نخواهد داشت و پس از اتمام امور اداری قطعا ایران را ترک خواهد کرد.

در عین حال با اعلام سازمان لیگ برتر، قرمزهای پایتخت تنها دو روز دیگر مهمترین بازی خود را مقابل استقلال برگزار خواهند کرد. نکته جالب اینجاست که لوکادیا ابتدا شب گذشته به فرودگاه رفت اما موفق به ترک ایران نشد.

ستاره هلندی از این رو با یکی از مدیران باشگاه تماس گرفته و این موضوع را به آنها اطلاع داده است، البته صبح امروز بار دیگر راهی فرودگاه شده تا در اسرع وقت راهی اسپانیا شود. طبق پیگیری های ما، لوکادیا همچنان در فرودگاه حضور دارد و جوجه او یک پا برای خروج از ایران دارد.

مدیران پرسپولیس از شب گذشته بارها با این بازیکن تماس گرفتند تا او را راضی به ماندن و بازی در دربی کنند اما با واکنش عجیب لوکادیا مواجه شد.

مهاجم شیاطین سرخ خطاب به مدیران پرسپولیس اعلام کرده که اگر مشکل خروجش را حل نکنند، فرودگاه را ترک نمی کند و با این وجود می خواهد تهران را ترک کند.

علاوه بر این، لوادیا به هواداران پرسپولیس اعلام کرد که خانواده اش و اینکه او اکنون باید در کنار آنها باشد برایش مهمتر از دربی و بازی برای پرسپولیس در این شرایط است و در حال حاضر تمرکز لازم برای حضور در اردو را ندارد. از پرسپولیس

نکته عجیب اینجاست که لوکادیا دقیقاً نمی‌گوید چه می‌خواهد و هر بار که مدیران پرسپولیس از او سوالی می‌پرسند می‌گوید فقط می‌خواهد در کنار خانواده‌اش باشد و به سوالات پرسپولیس پاسخ درستی نمی‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید