حسرت بزرگ و عجیب یورگن لوکادیا

حسرت بزرگ و عجیب یورگن لوکادیا

پرسپولیس در حالی که در نیمه اول با گل زیبای سامان نریمان جهان مقابل نفت مسجد سلیمان مغلوب شد، در 45 دقیقه ابتدایی موقعیت های خوبی برای گل تساوی داشت اما یکی پس از دیگری از دست رفت.

در یکی از آن موقعیت ها البته کمک داور اول مانع از گلزنی مهاجم هلندی سرخ ها با پرچمش شد. روی یک سانتر در محوطه جریمه، مهدی ترابی با ضربه سر توپ را از کنار مدافعان مسجدسلیمان برای یورگن لوکادیا وارد کرد که اشتباه میلاد باقری فرصت خوبی را برای مهاجم فرصت طلب به وجود آورد تا دروازه حریف را باز کند و توپ از کنار جلالی رود گلر عبور کرد و او تبدیل به گل کرد. گل تساوی نفتی تیمش. در حالی که لوکادیا آماده جشن گرفتن گل تساوی تیمش بود، با پرچم کمک داور اول مسابقه روبرو شد که وضعیت را آفساید اعلام کرده بود.

لوکادیا که به داور اشاره کرده بود که در آفساید توپ به او داده نشد، نتوانست داور را قانع کند و اعتراض پرسپولیسی ها نیز بی نتیجه ماند. این در حالی بود که هواداران پرسپولیس مستقر در جایگاه مشرف به کمک داور به شدت به این مشکل اعتراض کردند و افشین پیرانی با حضور در این محوطه آنها را آرام کرد.

این عکسی از لحظه اعلام آفساید است که میلاد باقری، مدافع نفت مسجد سلیمان که دقایقی قبل برای جلوگیری از پیشروی مهاجم حریف مرتکب خطا شده بود و جریمه شد، روی خط پنالتی نگاه می کند و شاید لوکادیا پشت سر او باید دید نظر کارشناسان داوری در مورد این صحنه چیست.

دیدگاهتان را بنویسید