واکنش گل محمدی به تصمیم عجیب یورگن لوکادیا

واکنش گل محمدی به تصمیم عجیب یورگن لوکادیا

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: دربی که پیش رو داریم حساسیت های خود را دارد. ما می دانیم که شاید مردم در مورد این بازی حساس و سرسخت هستند. قطعا با تمام قدرت وارد این مسابقه می شویم. امیدواریم بازی خوبی ارائه کنیم. من شخصا برای حریف احترام زیادی قائل هستم اما این بازی همیشه حساسیت های خود را داشته است. خدا به ما کمک کند تا یک بازی خوب و هماهنگ انجام دهیم.

* امیدوارم در دربی شاهد بازی هجومی باشم

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: هرچند در این مدت اتفاقات عجیبی افتاده است اما به هیچ عنوان نباید به این مشکلات فکر کرد. ما به دنبال سه امتیاز هستیم. امیدوارم شاهد بازی هجومی باشیم. تیمی که متمرکز است و می داند چگونه از موقعیت ها به خوبی استفاده کند، می تواند موفق شود. در مجموع امیدوارم شاهد یک مسابقه جذاب باشیم و تماشاگران از تماشای آن لذت ببرند.

*لوکادیا در آخرین تمرین بسیار سرحال بود

گل محمدی درباره جدایی لوکادیا از ایران و اینکه در تمرینات در کنار تیم نبود، گفت: اتفاقاً در آخرین تمرینی که با ما انجام داد، بسیار سرحال بود. او علاقه زیادی به این بازی داشت. حتی تمرکز خیلی خوبی برای این بازی داشت. نمی دانم بعد از تمرین چه شد که تصمیم گرفت ایران را ترک کند. من هنوز دلیل این تصمیم را نمی دانم.

وی افزود: باید این مشکل را فراموش کنم و بتوانم به بازیکنانی که فردا بازی می کنند روحیه بدهم. من می خواهم آنها با قلب و روح بازی کنند. قطعا بازیکنانی که بازی می کنند با تمام توان به مصاف استقلال می روند.

* استقلال و پرسپولیس یکی از 10 دربی جهان است

گل محمدی در خصوص عدم حضور مخاطب با وجود اعلام رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ما مشکلات زیرساختی زیادی دارد. قطر جام جهانی را بدون مشکل با مدرن ترین ورزشگاه ها برگزار کرد. من نمی خواهم خودمان را با قطر مقایسه کنیم. با تیم های دیگر یا دسته دوم، با چین، ژاپن و کره جنوبی مقایسه کنید. از نظر ساختاری ما خیلی عقب مانده ایم. استقلال و پرسپولیس یکی از 10 دربی جهان است. چند روز قبل ما نمی دانیم بازی با تماشاگر یا بدون تماشاگر برگزار می شود یا نه؟ این ساختار فوتبال ماست. من نمی توانم بیشتر از این انتظار داشته باشم.

*ما محل تمرین هستیم

و افزود: ما همچنان زمین تمرین ضعیفی هستیم. استادیوم 50 سال پیش. هم استقلال و هم پرسپولیس در تیم ملی بازی می کنند. هیچ امکاناتی وجود ندارد. این موارد در فوتبال ایران زیاد است.

سرمربی پرسپولیس درباره تمرین در هوای کثیف گفت: باید تمرین کنیم. شرایط بازی و تمرین متفاوت است. برای تمرین و مسابقه باید 160 دقیقه بدن خود را گرم کنید. نبض بازیکنان و هیجان بازی بالاست. شرایط تمرین کنترل شده است اما در شرایط بازی نمی توانیم جلوی آن را بگیریم. سوال دیگر این است که چرا هوا اینگونه است. صحبت در مورد آن حاشیه ساز است و به هر حال این شرایطی است که وجود دارد.

* من حساب توییتر ندارم

گل محمدی درباره حساب توییتری که به نام او فعالیت می کرد، گفت: من هرگز وارد شبکه توییتر نشدم، گفتند اسمم جعلی و جعلی است. عجیب است که تیک آبی دارد. اساساً من حساب توییتر ندارم، صفحه اینستاگرام من هم بسته است، اما تعجب می کنم که چگونه تیک آبی پیدا کرده است.

*مشکل دیابت فقط آسیب است

وی در خصوص اینکه شایعه شده است دیاباته از نظر مالی دچار مشکل است و قصد دارد ایران را ترک کند، گفت: مشکل او فقط مصدومیت است و به بازی فردا نمی رسد و فکر می کنم دو یا سه هفته فرصت دارد کار کند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اعتراض بازیکنان این تیم به مسائل مالی گفت: این مشکلات همیشه وجود دارد، سعی کردیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. ما چند تمرین را خیلی راحت از دست دادیم. متأسفانه اتفاقاتی افتاد و اردوی ما لغو شد، اما سعی کردیم برنامه خود را طوری انجام دهیم که با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

* مشکلی برای عقد قرارداد با آل کثیر وجود ندارد

گل محمدی در خصوص وضعیت عیسی الکتیر گفت: با عیسی و باشگاه صحبت کردم، فقط بر سر توافق دو طرف است. امیدواریم در این جلسه این مشکل حل شود. من مشکلی برای جذب او ندارم، فکر می کنم این هفته با او جلسه ای خواهیم داشت.

* قبل از جام جهانی شرایط برای ما بهتر از حریف بود

وی در مورد اینکه آیا زمان برگزاری دربی را مناسب می دانست، گفت: این روزها نمی توانستیم پیش بینی کنیم. اگر قبل از جام جهانی بازی می کردیم، تیم در مسابقات شرکت می کرد و ریتم خیلی خوبی داشتیم. شاید شرایط برای ما بهتر بود اما در کل نباید به گذشته فکر کنیم، بازی فردا برای ما مهم است. بازیکنان انگیزه زیادی دارند و این را در آخرین تمرینات نشان دادند. فکر می کنم با آمادگی خوبی به بازی فردا خواهیم رفت.

* از وضعیت لوکادیا اطلاعی ندارم

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه شنیده می شود تا 48 ساعت آینده لوکادیا به ایران برمی گردد، گفت: واقعاً اطلاعات دقیقی در این زمینه ندارم، جزئیاتی در مورد علت و زمان بازگشت او ندارم، باشگاه در جریان است. فرآیند.

گل محمدی در خصوص مصدومیت امیری و بیرانوند ملی پوشان گفت: آنها در شرایط خوبی هستند و تمرین می کنند.

* روی افشای ترکیب تیم حساس نیستم

وی با بیان اینکه ترکیب این تیم در صبح روز مسابقه بارها لو رفت و این موضوع چقدر روی روند تیم تاثیر گذاشت. من هیچ حساسیتی به این موضوع ندارم. ما تا جایی که می توانیم اجازه نمی دهیم این اتفاق بیفتد، اما واقعا سخت است. من زیاد درگیر این موضوع نیستم ترکیب ها بسیار قابل پیش بینی هستند، مثلا با تیم مقابلی که بازی می کنیم، شاید 95 درصد ترکیب آنها را می دانیم.

* باید بتوانیم جای لوکادیا و دیاباتس را بگیریم

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا غیبت لوکادیا و دیاباته برای خط حمله پرسپولیس مشکلی ایجاد نمی کند، گفت: هر دو در این پست بازیکنان خاصی هستند. عملکرد خوبی هم داشتند. به هر حال، بدون تأثیر نیست، اما ما باید بتوانیم جای آنها را پر کنیم. با دویدن و تمرین بیشتر، سایر بازیکنان ما نیز آماده هستند.

گل محمدی در مورد اینکه استقلال فردا همه بازیکنانش را در اختیار دارد اما پرسپولیس با مشکل ناخواسته مواجه است، گفت: شاید شرایط آنطور که می خواستیم پیش نرفت اما ما یک تیم هستیم، فقط 11 نفر نیستیم. بازیکنان ما انگیزه خاص خود را دارند.

هر چقدر این وضعیت او را به یاد بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نصر انداخت، گفت: آنجا هم با شرایط بازیکنان مشکل داشتیم. در این دیدار عملکرد ما خوب بود، شاید کم تجربه بودیم. جام در دستان ما بود اما متأسفانه اتفاقات مانع از انجام این کار شد.

سرمربی پرسپولیس درباره مالکیت مشترک با باشگاه استقلال که مانع از حرفه ای شدن می شود، گفت: این موضوع به مدیران مربوط می شود. برای اخذ مجوز حرفه ای باید شرایطی وجود داشته باشد، بهتر است این سوال را از روسا و کارکنان فدراسیون بپرسید.

* حضور تماشاگران جو خوبی به بازی می دهد

گل محمدی با بیان اینکه چقدر جو و شور دربی را احساس می کنم، گفت: حضور تماشاگران قطعا روحیه را در ورزشگاه بالا می برد، متاسفانه دربی بدون تماشاگر برگزار می شود.

حضور تماشاگران و هواداران در ورزشگاه قطعا روحیه ورزشگاه و شور و شوق بازیکنان را افزایش می دهد. دربی بدون تماشاگر برگزار می شود و من برای فوتبال ایران و این وضعیت متاسفم.

* صحبت از شرایط تیم ملی خوب نیست

وی درباره عملکرد تیم ملی و رفتن یا ماندن کی روش گفت: تمرکزم بیشتر روی دربی است. حالا صحبت از رفتن یا ماندن کویروس و شرایط تیم ملی خیلی حرفه ای نیست اما عموما عملکرد یک مربی بر اساس نتایج او سنجیده می شود. همه اینها توسط کارشناسان، هیات مدیره و کارکنان فدراسیون گزارش می شود. در نهایت آنها باید انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید