رساله نجومی و عجیب یورگن لوکادیا; هر بازیکن فراری چند گل دارد؟

رساله نجومی و عجیب یورگن لوکادیا;  هر بازیکن فراری چند گل دارد؟

یورگن لوکادیا به صورت یک طرفه قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرده تا گل محمدی را خوب بخرند و قرمزها زودتر راهی کشورش شوند. لوکادیا پس از به ثمر رساندن 6 گل در مدت حضورش از پرسپولیس جدا شد و خود را شش امتیازی نشان داد.

لازم به ذکر است قرارداد لوکادیا با باشگاه پرسپولیس یک میلیون و هشتاد هزار دلار بود که بیش از چهل و سه میلیارد تومان است. بعد از رفتن این بازیکن گفته می شد او حدود 20 میلیارد از پرسپولیس گرفته و از ایران رفته است.

لوکادیا در مدت حضورش در ایران تقریبا 750 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد. با فرض صحت 20 میلیارد او از پرسپولیس، هر دقیقه بازی او در تیم یحیی گل محمدی حدود 26.6 میلیون تومان در دستان باشگاه پرسپولیس است. در واقع هر ثانیه بازی لوکادیا برای پرسپولیس حدود 444 هزار تومان ارزش دارد!

این عدد را می توان به روش دیگری نیز محاسبه کرد. لوکادیا قبل از ترک ایران 6 گل برای پرسپولیس به ثمر رساند و این باشگاه برای هر گل این بازیکن 3.3 میلیارد تومان به او پرداخت کرد.

در حال حاضر متوسط ​​قیمت یک خانه در تهران متری 48 میلیون تومان است و یک خانه معمولی با متراژ کم حدود 3.5 میلیارد معادل یک گل لوکادیا است.

دیدگاهتان را بنویسید