ماجراهای پرسپولیس و دولت کامل نیست. شوک برای یحیی گل محمدی و شاگردانش

ماجراهای پرسپولیس و دولت کامل نیست.  شوک برای یحیی گل محمدی و شاگردانش

پرداخت نصف و نیمه و طعم جوایز پرسپولیسی ها مشکل جدیدی را برای این تیم ایجاد کرد. در همین راستا گزارشی تهیه کرده ایم که در ادامه می خوانید.

درخواست یحیی از رضا درویش
یحیی گل محمدی که پس از انصراف از سمت خود در تمرینات پرسپولیس حاضر شده بود، در آستانه سوپرجام، از رضا درویش خواست حداقل حقوق معوقه را پرداخت کند، زیرا درآمد شاگردانش زیر 50 درصد است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین قول داد که درخواست سرمربی این تیم قبل از بازی برای سوپرجام محقق شود و …

تلفن همراه خود را برای واریز پول اس ام اس چک کنید!
پیش از آغاز بازی هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان، مدیران باشگاه قول پرداخت پول داده بودند و بازیکنان در بدو ورود به زمین در حال چک کردن گوشی هایشان بودند اما خبری از واریز پیامکی نبود که این اتفاق نیفتاد! و این بار شاگردان یحیی گل محمدی در وعده باشگاه قرار گرفتند اما …

خبر پرداخت جایزه اشتباه بود!
حوالی ساعت 15 دوشنبه و دو ساعت مانده به بازی سوپرجام، ناگهان خبری مبنی بر انتقال پاداش قبل از بازی با فولاد خوزستان از باشگاه دانش آموزی یحیی گل محمدی منتشر شد تا آنها با روحیه بالاتری وارد زمین شوند. این خبر از سوی نزدیکان رضا درویش در اختیار رسانه ها قرار گرفته و هنوز پولی به حساب بازیکنان واریز نشده است! شاگردان یحیی گل محمدی از این مشکل گلایه داشتند و حتی یکی دو نفر پس از پایان مسابقه از این خبر ابراز نارضایتی کردند و اعلام کردند که جایزه ای دریافت نکرده اند!

پاداش سپرده یک روز پس از شکست!
روز سه شنبه درست یک روز پس از شکست تلخ پرسپولیس در سوپرجام، این باشگاه پاداش های معوقه را به اعضای این تیم پرداخت کرد. این واریزها البته اعتراض برخی بازیکنان و اعضای این تیم را در پی داشت چرا که مدیریت باشگاه به همه پاداش نداد!

سر دیوید فنایی بدون کلاه ماند!
باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب به عده ای پاداش نداد که یکی از آنها دیوید فنای بود! مربی دروازه بان های پرسپولیس هر چند چیزی نگفت و به این سوال واکنشی نشان نداد اما حق داشت دلخور شود و …

البته این فقط حکایت داوود فنایی نبود، سر چند نفر دیگر در مراسم اهدای جوایز پیروزی های پرسپولیس در این فصل بدون کلاه ماندند!

امید آلیشیا هم نصف جایزه را گرفت!
جوایز چند بازیکن پرسپولیس به طور کامل پرداخت نشد و امید عالیچاه یکی از آنها بود. احتمالا مدیران پرسپولیس به دلیل مصدومیت و غیبت کاپیتان دوم، پاداش کمتری برای او در نظر گرفته اند و چند بازیکن دیگر هم همین ماجرا را داشتند. این در حالی است که آلیشیا و سایر بازیکنان فکر می کنند در مسابقات تیمی مصدوم شده اند و این رفتار باشگاه اصلا جالب نیست!

باکشیش مدیران باشگاه پرسپولیس با اینکه به دلیل کمبود بودجه توانستند از کل پاداش واریزی بکاهند اما به همه مردم عادلانه و یکسان پاداش دهند، دست به کار شدند تا دوباره این تیم را به حاشیه برانند.

دیدگاهتان را بنویسید