«ماجراهای نوید ۲» توسط حسن یزدانی منتشر می شود


ساعت: 15:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898621

از شبکه کودک و همزمان با نایب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی;

همزمان با نایب قهرمانی تیم ملی کشتی ایران، قسمت دوم تیزر انیمیشن «ماجراهای نوید» با محوریت الگوبرداری شخصیت اصلی داستان توسط قهرمان کشتی ایران «حسن یزدانی» برگزار شد. “، توسط شبکه نهال منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در هر قسمت از این انیمیشن، نوید 12 ساله نقشی را برگرفته از یکی از قهرمانان ملی می‌گیرد و یک عمل قهرمانانه متناسب با محیط اطرافش انجام می‌دهد. در قسمت دوم این انیمیشن پس از اینکه تقلید از ابرقهرمانان خیالی هالیوود کمکی به نوید نمی کند، از «حسن یزدانی» الگو می گیرد و با شخصیتی شرم آور روبرو می شود و او را شکست می دهد.



به گزارش روابط عمومی شبکه کودک، این شبکه در نظر دارد هر فصل از قسمت جدیدی از این مجموعه انیمیشنی رونمایی کند که هر قسمت از آن با الگوبرداری از یکی از قهرمانان ملی ساخته شده است. تیزر انیمیشن یکی از قالب های تاثیرگذار در تولیدات تلویزیونی است که در گذشته تجربه های موفقی مانند سیاساکتی و بابابرقی تاثیرگذاری این قالب را تایید می کند و ماجراجویی های نوید نیز همین مسیر را طی خواهد کرد.



«تیم بعدی» به کارگردانی محمدمهدی محسنی و تهیه کنندگی محمدرضا فرزادمهر ساخته شده است. همچنین در قسمت اول این انیمیشن که سال گذشته توسط صدا و سیمای مرکز بسیج ساخته شد، نوید با الهام از سیامند رحمان قهرمان فقید وزنه برداری پارالمپیک ساخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید