شوک بزرگ برای استقلال؛ مدافع و مهاجم استقلال در راه خداحافظی

شوک بزرگ برای استقلال؛  مدافع و مهاجم استقلال در راه خداحافظی

تغییرات در ترکیب استقلال به سرعت در حال رخ دادن است و این باشگاه بازیکنان فصل گذشته را یکی پس از دیگری از دست می دهد. بعد از اینکه مشخص شد رودی استد دیگر جایی در ترکیب آینده ندارد، مدیران باشگاه برای حفظ این برزیلی که نقش زیادی در قهرمانی استقلال داشت، سعی کردند قرارداد رافائل داسیلوا را تمدید کنند، اما تلاش برای حفظ این بازیکن بازیکن ناموفق بود و باشگاه علیرغم وعده هایی که داده بود نتوانست این مدافع بلند قامت را حفظ کند. داسیلوای برزیلی برای اعلام رسمی جدایی خود از استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که قصد ادامه حضور در فوتبال ایران را ندارد.

گفته می شود این مدافع قدرتمند برزیلی با یکی از تیم های منطقه خلیج فارس به توافق نهایی رسیده و در حال تکمیل مراحل آماده سازی برای عقد قرارداد با باشگاه جدید است. به این ترتیب دومین بازیکن خارجی استقلال که فصل گذشته با این باشگاه کار می کرد باید جدایی اعلام شود. این جدایی تا زمانی که اخبار مربوط به کوین یاماگا که در واقع تاثیرگذارترین خارجی لیگ بیست و یکم بود، رسمی است و مشخص نیست این بازیکن در ترکیب فصل آینده حضور دارد یا خیر. یاماگا در لیگ بیست و یکم 10 بار برای استقلال گلزنی کرد و بازیکن موثری بود.
البته مسئولان مدعی هستند یمگا با آنها قرارداد دارد و باید در تاریخ مشخص شده از استقلال در تمرینات باشگاه حاضر شود اما بحث جدایی ها فقط به خارجی ها مربوط نمی شود، بازیکنان داخلی نیز مذاکرات خود را با تیم های سرشناس آغاز کرده اند. .

یکی از آن بازیکنان ارسلان مطهری است. بازیکنی که در سال های اخیر بدون محدودیت و با کمترین فشار ممکن در تیم استقلال نقش آفرینی کرد و گل های ارزشمندی را برای این باشگاه به ثمر رساند. باشگاه های مطرح لیگ برتری برای جذب مطهری اقدام کرده و در حال برنامه ریزی برای به خدمت گرفتن این بازیکن هستند، این در حالی است که توانایی این بازیکن برای بازی در پست های متعدد می طلبد مسئولان باشگاه استقلال به جدایی مطهری توجه بیشتری داشته باشند و صرفا این بازیکن را از استقلال نگذارند. تیم های دیگر

دیدگاهتان را بنویسید