شوک به بلوز؛ شاهکاری جدید از مدیران استقلال

شوک به بلوز؛  شاهکاری جدید از مدیران استقلال

باشگاه استقلال تا 21 فروردین ماه فرصت داشت تا با پرداخت مبلغی به آندره آ استراماچونی و گرفتن فرصت حضور در لیگ قهرمانان، جواز باشگاه را دریافت کند اما این اتفاق نیفتاد. این اتفاق مشکلات زیادی را برای باشگاه استقلال ایجاد کرد به طوری که علی فتح الله زاده از مدیرعاملی این باشگاه استعفا داد اما هیات مدیره از او خواست به کارش ادامه دهد. دو شب پیش حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در تلویزیون با فتح الله زاده مناظره کرد و وضعیت آشفته باشگاه استقلال را فاش کرد.

اگرچه مدیران استقلال کمبود منابع مالی مورد نیاز برای پرداخت پول استراماچونی را بهانه ای برای حذف این تیم از آسیا دانستند، اما پیگیری ها نشان می دهد که مسئولان استقلال اکثر مدارک لازم را برای بارگذاری در سامانه برای صدور مجوز حرفه ای آماده نکرده اند. . باشگاه ها تا 30 فروردین مهلت دارند تا مدارک مربوط به زیرساخت های حقوقی و مالی خود را علاوه بر پرونده های مورد توافق و توافق تا 20 فروردین بارگذاری کنند.

در این مدت مدیران باشگاه استقلال روی پرونده استراماچونی متمرکز شده بودند که اگر بتوانند با مشورت مدارک دیگری را آپلود کنند و به مقامات صدور مجوز حرفه ای AFC اطلاع دهند که آنها نیز با استراماچونی برای شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا موافق هستند.

استقلالی ها باید رضایت باشگاه شباب الاهلی امارات را برای انتقال مهدی قیدی، لئاندرو پادوانی و احمد موسوی به صورت توافقی یا پرداختی می گرفتند و سایر مدارک حقوقی و مالی را بارگذاری می کردند اما این کار را انجام نداده اند و تنها چند مورد دیگر را در اختیار دارند. روزها.

دیدگاهتان را بنویسید