شاهکاری جدید در فوتبال ایران

شاهکاری جدید در فوتبال ایران

کوین فورچون مهاجم مارتینیکی که در فصل نوزدهم به عنوان «گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر» به تراکتورسازی پیوست، پس از گذراندن چند ماه از حضور در جمع سرخپوشان تبریز در تعطیلات نوروزی سال 98 به کشورش بازگشت و آماده بازگشت است. به ایران شماره

این بازیکن پس از جدایی از تراکتورسازی برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت کرد و در نهایت در مرداد ماه سال گذشته کمیسیون انضباطی فیفا باشگاه تراکتورسازی تبریز را به پرداخت یک میلیون و 100 هزار دلار محکوم کرد.

پس از این حادثه؛ باشگاه تراکتورسازی پرونده را به دادگاه عالی ورزش (CAS) برد و اکنون به باشگاه اطلاع داده شده است که رای نهایی این پرونده اخیراً توسط دادگاه CAS صادر شده و تراکتور 45 روز فرصت دارد تا مطالبات ثروت را پرداخت کند، در غیر این صورت. پنجره نقل و انتقالات سرخپوشان تبریز بسته می شود.

پنجره نقل و انتقالات تیم تبریزی در حال حاضر با شکایت لی هاری اروین و آکاش حمزوی بسته است و در صورت پایان مهلت 45 روزه می توان گفت که پنجره تراکتورسازی “سه قفل” خواهد بود و زنوزی روبه رو خواهد شد. چالشی جدی برای نقل و انتقالات تیمش در نیمه دوم.

در همین راستا شنیده ها حاکی از آن است که مدیران باشگاه تراکتورسازی در حال مذاکره با وکیل کوین فورچون هستند تا بتوانند قبل از پایان مهلت 45 روزه این موضوع را حل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید