شاهکاری جدید از مصاحبه زنی که به قطر رفته است

شاهکاری جدید از مصاحبه زنی که به قطر رفته است

روز جدید : مصاحبه چند زن ایرانی در جام جهانی قطر با رسانه های خارجی سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

رویداد۲۴ : ویدئویی از فرح عبدی، یکی از مسئولان وزارت ارشاد که در مورد آزادی زنان در ایران صحبت می کند، در روزهای اخیر سوژه کاربران شده است، چگونه یک مسئول اداره رسانه های خارجی وزارت ارشاد می تواند حتی ابتدایی ترین لغات انگلیسی را هم نمی دانم. اکنون ویدیوی دیگری منتشر شده است که در آن یک زن به مصاحبه شونده قبلی کمک می کند تا کارها را انجام دهد.

جملات عجیب او تبدیل به یک موضوع جدید شد. از جمله اینکه کلمه (حل) را مثل اسلاوی می گوید و جملات مزخرفی می گوید که فکر می کند کار را حل کرده است!

در روزهای اخیر بحث های زیادی در مورد افرادی که به قطر برده شده اند مطرح شده است و وزارت ورزش همچنان درباره اینکه چقدر پول برای تماشای جام جهانی قطر ارسال شده است سکوت کرده است.

مصطفی وتوکیا از اصولگرایان فعال در عرصه فرهنگ، امیرحسین شبیتی مجری برنامه جهان آرا، محمدرضا شهبازی مجری برنامه طنز فرقی، مهدی حنعلی زاده مجری برنامه سیاسی بی وقفه، حسین دارابی مدیر اصولگرا، دانیال معمار، سردبیر روزنامه همشهری در دوره زاقانی، علی رجبی مجری و سازنده یک برنامه سیاسی و … از جمله چهره هایی هستند که به عنوان خبرنگار به قطر رفتند. در حالی که هیچ کدام گزارشگر ورزشی نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید