شوک داوران برای استقلال; بلوز آکورد پایانی را زد

شوک داوران برای استقلال;  بلوز آکورد پایانی را زد

باشگاه استقلال در پی اظهارات اخیر خداداد افشاریان (رئیس کمیته داوران) در خصوص صحنه جنجالی برخورد توپ با دست ولسیانی در دربی 100 اعلام کرد. روز گذشته فیلم پنالتی از دست رفته استقلال مقابل پارس جنوبی در رسانه های باشگاه استقلال منتشر شد که مشخص بود توپ به دست بازیکن پارس جنوبی برخورد می کند اما در این دیدار پنالتی واضحی به سود استقلالی ها دیده نشد.

در دقیقه 74 خطای واضح روی رضاوند توسط داور اعلام نشد. اگر این موضوع باعث ناراحتی کمیته داوران نمی شود، لطفا در مورد دو پنالتی از دست رفته استقلال مقابل پارس جم از کارشناسان اردنی و مالزیایی خود بپرسید!

تحمل این همه بی عدالتی باشگاه استقلال تمام شده است. در حالی که در جلسه تدارکاتی داوران درباره برخورد توپ به بازو توضیح دادند، در دربی پنالتی استقلال را نخواندند و سپس از تصمیم اشتباه داور دفاع کردند!

باز هم تاکید می شود که کمیته داوران اتحادیه فوتبال انگلیس پس از مشورت با کارشناسان خارجی خود باید بگوید چند تا خطا و پنالتی از دست رفته دیگر برای استقلال اعلام شود؟ تنها سه هفته تا پایان لیگ و دو دیدار تا پایان جام حذفی باقی مانده است و باشگاه استقلال برای چندمین بار از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران می خواهد برای این وضعیت داوری چاره اندیشی کنند تا حقوق تیم ها ضایع نمی شود

دیدگاهتان را بنویسید