حماسه آکورد سوم الگوی گذر از بحران ها و برهه های حساس انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ سرهنگ گلمرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و توزیع ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در نشست یادواره و مقاومت استان مرکزی گفت: پیروزی ملت ایران و رزمندگان اسلام در سوم خرداد و آزادسازی خرا. خرمشهر را نماد مقاومت و ایستادگی کرد و امروز بازخوانی حماسه از سوم خرداد درس های زیادی دارد.

کریمی گفت: عملیات غرور قدس یکی از فتوحات بزرگ و آثار ویژه امداد الهی برای ملت ایران است.

وی ادامه داد: حماسه آکورد سوم الگویی برای عبور از بحران ها و برهه های مختلف و حساس انقلاب است و امروز با این الگوی عملیاتی باید خرمشهر را در عرصه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی آزاد کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مارکوسی گفت: رزمندگان، رژه موتوری، همایش ها و عملیات های بیت المقدس، طرح مسجدالذکر، گلباران مزار شهدا، افتتاحیه کتاب، زنگ مقاومت، سرود ویژه خرمشهر در راه است، سخنرانی پیش از نماز جمعه، حضور در غرفه کنگره شهدا در نمایشگاه کتاب، یادمان های محله، نمایشگاه دستاوردهای سوم خرداد و بصیرت چهره به چهره و فضای مجازی از مهمترین برنامه ها هستند.

کریمی یادآور شد: همه برنامه‌های دفاع مقدس امسال با شعار «ما پایداریم» برگزار می‌شود و رویکرد برنامه‌ها تبیین جهاد و تبیین است، جهاد لازمه مهم مقام معظم رهبری همه نیروها و توانمندی‌ها است. در این راستا کار کنند.”

وی افزود: تمامی دستگاه های اجرایی استان مرکزی موظفند طرح های خود را در مناسبت های مختلف به اداره کل ذخیره و ثبت در سامانه سراسری ارسال کنند و با توجه به اینکه در آستانه 12 خرداد هستیم، ادارات باید در اسرع وقت برنامه های خود را ارسال کنند. ممکن است.

مدیرکل حفظ آثار و توزیع ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: بسیج شهری، معاونت اقتصادی و دارایی، دانشگاه اراک، بنیاد شهید، بانک سپه، تبلیغات اسلامی، بنیاد مسکن، شرکت گاز، اتاق اصناف، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، وزارت ورزش و جوانان، کمیته مددکاری امام خمینی (ره)، میراث فرهنگی، حوزه هنری و تعدادی دیگر از دستگاه ها برنامه های خود را ارائه کردند و سایر دستگاه ها باید حتما ارسال و ضبط کنند. مستند، گزارش

کریمی گفت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تکمیل همه یادواره های شهدا، همه باید برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری تلاش کنند و امسال سال تکمیل یادمان های شهدا در استان مرکزی است. و ما باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به کار انجام دهیم.

وی گفت: بر اساس تصمیم بنیاد حفظ آثار شهید گمنام تنها به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ) دفن می شوند و اگر 50 درصد پیشرفت داشته باشد به شهید گمنام خیانت می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع امن استان مرکزی یادآور شد: بیش از 75 هزار رزمنده در استان مرکزی داریم و در راستای نهضت عزت شهدا، تجلیل از 27 هزار رزمنده در دستور کار قرار گرفته است. سال در مناسبت های مختلف انجام می شود و کلیه دستگاه های اجرایی و اجرایی موظف به همکاری در این راستا می باشند.

کریمی خاطرنشان کرد: به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد تاکنون بیش از 800 برنامه در نظر گرفته شده است که بر اساس برنامه ریزی های دستگاهی حجم این برنامه ها بیش از این تعداد خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید