شوک جدید به استقلال؛ خبر خرید از استقلال هم سرباز و ملوان می شود!

شوک جدید به استقلال؛  خبر خرید از استقلال هم سرباز و ملوان می شود!

زمین چمن حسنرود انزلی محل تمرین تیم ملوان مورد بازدید پیمان نوری مدیرعامل این باشگاه قرار گرفت و مقرر شد تمرینات قوی سپید خزر با اعلام کادر فنی ملوان در آینده آغاز شود. روزها. ملوان تعدادی از بازیکنانش را که باعث قهرمانی این تیم در لیگ یک شدند و خوب هستند و تعدادی را در لیست خروجی قرار داده اند حفظ خواهد کرد.

این باشگاه تاکنون تنها سه بازیکن لیگ برتری جذب کرده که هر سه نفر سرباز هستند. سیاوش یزدانی مدافع سابق استقلال در فصل جدید تحت هر شرایطی برای ملوان بازی می کند و اکبر ایمانی کاپیتان دوم تراکتورسازی و محمدجواد محمدی گلزن برتر هواداران تهرانی نیز برای تکمیل اردوی خود به ملوان پیوسته اند. سرویس.

با توجه به جلسه ای که هفته گذشته پیمان نوری با یکی از فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح در تهران داشت، چند بازیکن نظامی دیگر نیز در فهرست ملوانان قرار دارند که از طریق ستاد کل نیروهای مسلح به ملوانان معرفی می شوند. نیروها تاکنون اسامی این بازیکنان که در لیگ برتر هم حضور دارند مشخص نشده است اما شنیده ها حاکی از آن است که یکی از این بازیکنان سجاد شهبازاده مهاجم 33 ساله سابق سپاهان است که به تازگی با قراردادی 2 قرارداد یکساله با استقلال اما مشمول خدمت سربازی شد نرفته!

یکی از مدیران تیم ملوان در این خصوص به خبرروزشی گفت: با توجه به اینکه ملوان زیر نظر نیروی دریایی است، این تیم در شرایطی نیست که بتواند با بازیکنان لیگ برتری قرارداد 10 میلیاردی ببندد. طی روزهای آینده از اسپانسر لیگ برتر ملوان رونمایی می شود و سپس ملوان قرارداد خود را با بازیکنان مورد نظر ثبت می کند.» خبر دیگر اینکه گفته می شود معافیت تحصیلی بازیکنان تا 28 سال تمام می شود و پس از آن. همه بازیکنان بالای 28 سال باید تحت هر شرایطی به خدمت سربازی بروند.

دیدگاهتان را بنویسید