شوک جدید و بزرگ برای استقلال

شوک جدید و بزرگ برای استقلال

مهر ماه سال 1400 بود که مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد و بلافاصله پس از حضور در حوزه مدیریتی این باشگاه اعلام کرد که قوانین سازمان لیگ تبلیغات محیطی را قبول ندارد. در همان زمان مدیران این سازمان با مدیرعامل استقلال جلسه ای داشتند اما به توافق نرسیدند و مدعی شدند اگر سازمان لیگ حرفه ای باشد برای استقلال و پرسپولیس بهتر است.

حتی با صادق درودگر که در آن زمان یکی از اعضای ارشد سازمان لیگ محسوب می شد، در گفت و گو با خبرورزشی به استقلالی ها هشدار داد که برای تبلیغات محیطی به تنهایی اقدام نکنند زیرا برای آنها هزینه مالی دارد اما آجارلو در انحصار است. در مورد تبلیغات محیطی در دیدارهای خانگی استقلال به سازمان لیگ رسید و تاکید کرد که شرایط بهتر خواهد شد.

چندی بعد از این اتفاق، خبر رسید سازمان لیگ سهم خود را برای دیدارهای خانگی استقلال وصول نکرده و کار سنگینی شد، به طوری که حتی مدیران ارشد وزارت ورزش هم برای حل این اختلاف وارد عمل شدند، اما موضوع این بود که حل نشد و در نهایت سازمان لیگ. از کمیته انضباطی فدراسیون شکایت کرد.

حالا اخبار رسیده حاکی از آن است که حکمی علیه استقلال در خصوص تبلیغات محیطی صادر شده که این باشگاه را ملزم به پرداخت 89 میلیارد تومان به سازمان لیگ می کند. اتفاقی که با توجه به گستردگی مشکلات مالی کنونی استقلال، قطعا بر میزان مشکلات رقیب سرسخت پرسپولیس در آستانه مرحله نیمه نهایی جام حذفی افزوده خواهد شد.

در صورت تایید اجرای این تصمیمات، مبلغ مورد نظر از میزان درآمدهای دیگر استقلال کاسته می شود و ضربه مالی بزرگی به این باشگاه وارد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید