شوک دیدار هواداران پرسپولیس با نساجی

شوک دیدار هواداران پرسپولیس با نساجی

دیدار هفته سی ام لیگ برتر نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در ورزشگاه قائم شهر وطنی برگزار می شود. دیداری که نقش مهمی در تعیین قهرمان این فصل لیگ برتر خواهد داشت. با تصمیم مسئولان برگزاری، شش هزار بلیت با سهم 10 درصدی هواداران پرسپولیس وارد سامانه فروش شد.

این دیدار اگرچه برای نساجی اهمیتی ندارد اما برای همه مدعیان قهرمانی تاثیرگذار خواهد بود و در واقع فینال لیگ برتر در ورزشگاه وطنی قائم شهر برگزار می شود. جایی که پرسپولیس بدون توجه به امتیازات متسابق موفق به کسب جام قهرمانی شد.

تماشای مسابقات قهرمانی این تیم محبوب از نزدیک باعث شد تا ده ها هزار نفر برای خرید بلیت صف بکشند و سامانه فروش بلیت از ساعت 6 به روی مردم باز شد. در ابتدا به دلیل تعداد زیاد متقاضیان این سامانه در دسترس نبود. پس از راه اندازی مجدد سایت، تمامی 600 بلیت هواداران پرسپولیس در کمتر از 7 دقیقه فروخته شد.

باشگاه نساجی راه جالبی برای جلوگیری از بلیت فروشی به هواداران رقیب اندیشیده است. هواداران نساجی باید حداقل یک بار با کد ملی بلیت خریداری کرده باشند تا بتوانند بلیت این بازی را تهیه کنند.

اما این امر مانع از فروش بلیت بازار سیاه نشد. در کمتر از یک ساعت از شروع فروش، تعداد زیادی بلیت فروخته شد. دقایقی پس از باز شدن سامانه فروش، همین بلیت ها با قیمت های تا یک میلیون تومان در سایت ها و بازارهای مجازی به چشم می خورد.

عکس قیمت بلیط نجومی پرسپولیس و نساجی / بازدیدکنندگان از ورزشگاه وطنی میلیونی شدند!

با این قیمت ها به احتمال زیاد در روز مسابقه و در دروازه ورزشگاه بازار سیاه میلیونی برای بلیت های این مسابقه راه اندازی شود.

باید دید در کمتر از 48 ساعت مانده به شروع بازی چه اتفاقی می افتد و چه تعداد از هواداران پرسپولیس سکوهای ورزشگاه وطنی را اشغال خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید