شوک دیگری برای استقلال و ساپینتو

شوک دیگری برای استقلال و ساپینتو

تیم فوتبال استقلال از هفته چهاردهم لیگ برتر روز جمعه از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان می رود. آبی های پایتخت با 26 امتیاز در رده دوم جدول این مسابقات قرار دارند و با پرسپولیس هم تراز هستند.

از نکات قابل توجه این دیدار می توان به تعداد قابل توجه مصدومان و معلولان این دیدار اشاره کرد. سعید مهری، محمد محبی و صالح حردانی بازیکنانی هستند که در بازی با صنعت نفت آبادان 4 کارت دریافت کردند و نمی توانند تیم خود را برای بازی با مس رفسنجان همراهی کنند.

استقلالی ها چند بازیکن مصدوم هم در اردوی خود دارند. عارف غلامی، ابوالفضل جلالی و آرش رضوند بازیکنان مصدوم پایتخت هستند. جلالی و گلمی بازیکنانی هستند که در حال حاضر قادر به انجام تمرینات ویژه هستند و رضاوند نیز فیزیوتراپی می کند. با وجود اینکه گلامی شرایط بهتری نسبت به جلالی و رضاوند دارد، بعید به نظر می رسد که این بازیکنان بتوانند در دیدار مقابل مس رفسنجان به میدان بروند.

آبی های پایتخت نیز 3 بازیکن در گروه خود دارند که در آستانه محرومیت قرار دارند. روزبه چشمی، مهدی مهدی پور و پیمان بابایی آبی پوشانی هستند که در خطر محرومیت قرار دارند. چسمی در دیدارهای نفت مسجد سلیمان، نساجی و آلومینیوم اراک، مهدی پور در دیدارهای ملوان، پیکان و گلگر سیرجان و پیمان بابایی در دیدارهای مس کرمان، پیکان و نساجی به ترتیب از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند. مقابل مس رفسنجان از بازی بعدی استقلال در لیگ برتر محروم خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید