احتمال شوک دیگری برای استقلال بعد از دربی

احتمال شوک دیگری برای استقلال بعد از دربی

فصل گذشته پس از 9 سال قهرمانی استقلال در لیگ برتر، فرهاد مجیدی از استقلال خداحافظی کرد و اعلام کرد که فصل آینده سرمربی تیم اتحاد کلبا خواهد بود. با وجود اینکه باشگاه استقلال قرارداد فرهاد مجیدی را تمدید کرده بود، به این مربی اجازه خروج از باشگاه را دادند و به نوعی می توان گفت کام باشگاه در آن شب جشن قهرمانی ترش شد! دلیل آن هم محبوبیت فرهاد مجیدی در بین آبی هاست و از همه مهمتر پس از 9 سال توانست این تیم را به قهرمانی لیگ برتر برساند.

به نظر می رسد این اتفاق دوباره در این فصل تکرار شود. البته فارغ از اینکه استقلال قهرمان شود یا نه. در فاصله کم تا دربی حذف های مستقیم، باشگاه استقلال نه با کادر فنی و بازیکنان تسویه حساب کرده و نه قرارداد ریکاردو ساپینتو تمدید شده است. سرمربی پرتغالی خسته است اما چیزی نمی گوید تا تیمش را برای دربی تضعیف نکند. خیلی ها می گویند او چهارشنبه شب بعد از دربی ایران را ترک می کند تا از مشکلات مالی و مدیریتی باشگاه استقلال دور شود. او به خوبی می داند که این فصل یک استثنا بود که در شرایط بحران مالی توانست تیم را مدیریت کند و بدون شک این بازیکنان در فصل آینده نمی توانند این شرایط را تحمل کنند و خیلی ها می خواهند در آینده تیم خود را تغییر دهند. فصل

قانون جدید تفویض اختیار نیز استقلال را دشوارتر می کند. با توجه به اینکه مهدی کایدی و محمد محبی نمی توانند به صورت قرضی در ترکیب استقلال ادامه دهند، در صورت خرید قطعی همچنان می توانند در اردوی آبی پوشان حضور داشته باشند. کاری که نمی توان از آن حمایت مالی کرد.

بعد از دربی چه اتفاقی می افتد؟ به گفته ریکاردو ساپینتو او از تیم استقلال خداحافظی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید