شوک دیگری برای یحیی؛ ستاره پرسپولیس بازی ناپذیر است

شوک دیگری برای یحیی؛  ستاره پرسپولیس بازی ناپذیر است

در خبرها آمده بود که پورعلیگنجی که این فصل به پرسپولیس پیوسته بود به دلیل اخراج در آخرین دیداری که در لیگ برتر ایران برای نفت تهران انجام داد، دیدار مقابل ذوب آخان در فصل بیست و دوم را از دست داد.

پورالیگنجی که در آن زمان توسط کمیته انضباطی تحریم شده بود، به دلیل اتمام زمان از آن بخش از جریمه اش پاک شد، اما قسمت مربوط به کارت قرمز و محرومیت او باید در بازگشت به لیگ برتر حذف شود.

این در حالی است که یحیی گل محمدی اکثر برنامه های تاکتیکی خود را در خط دفاع حول محور مرتضی پورعلیگنجی چیده است. این مدافع باتجربه در بازی های تدارکاتی پرسپولیس نقش لیدر و لیدر خط دفاعی را ایفا کرد، غافل از اینکه نمی تواند در هفته اول پرسپولیس را همراهی کند و با ذوب آهن اصفهان دیدار کند.

در همین رابطه شنیدیم که معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به کمیته انضباطی در تلاش است تا این محرومیت را لغو کند اما ظاهرا این امکان وجود ندارد و به گفته این شخص حقوقی معتبر و آگاه، قانون یکسان است. برای همه تیم ها و پرسپولیس. او نمی تواند انتظار بخشودگی کارت قرمز مرتضی پورعلیگنجی را داشته باشد حتی اگر تیم نفت تهران منحل شود!

نباید فراموش کرد که با توجه به حجم اخبار مربوط به محرومیت مرتضی پورعلیگنجی در صورت بخشودگی کارت قرمز این بازیکن باید شاهد اعتراض شدید هواداران و شکایت این باشگاه اصفهانی باشیم. بنابراین بعید است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با عفو پورعلی گنجی و صدور مجوز بازی او موافقت کند.

دیدگاهتان را بنویسید