شوک سرمربی تیم ملی استقلالی به بال پرسپولیس

شوک سرمربی تیم ملی استقلالی به بال پرسپولیس

اولین لیست تیم فوتبال امید ایران روز پنجشنبه پس از دربی توسط رضا عنایتی اعلام می شود اما برخی از بازیکنان جوان لیگ برتری از جمله محمد عمری، پدیده پرسپولیس در این لیست حضور ندارند.

محمد عمری که فصل درخشانی را با پرسپولیس پشت سر گذاشت و در این فصل در 26 بازی به عنوان بازیکن ثابت یا تعویضی حضور داشت و 4 گل به ثمر رساند، قطعا در لیست جدید تیم المپیک ایران نیست و رضا عنایتی به دلیل سن و سالش این بازیکن تصمیم گرفت در لیست اول خود قرار نگیرد.

تیم فوتبال المپیک ایران در مرحله مقدماتی جام ملت ها که اوایل شهریور ماه به میزبانی ازبکستان برگزار می شود رقابت حساسی خواهد داشت که نمی تواند تیم المپیک را همراهی کند.

از این رو رضا عنایتی تصمیم گرفت از افرادی که متولد 20 آذر 1358 به بعد هستند برای تمرین در اولین اردوی تیم فوتبال المپیک ایران دعوت کند و بتوانند در شهریور ماه در ازبکستان و در دیدارهای تعیین کننده مرحله مقدماتی حضور داشته باشند. جام ملت ها

اما محمد عمری و سایر بازیکنانی که شرایط سنی آنها برای شرکت در مسابقات هانگژو را دارد، مطمئناً پس از مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها به اردوی تیم المپیک ایران دعوت خواهند شد که شامل امیرمحمد هوشمند (آلومینیوم اراک)، امید حمیدی فر (استقلال)، محمد می‌شود. خدابندلو (گلغر) و … در این گروه قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید