شکست باورنکردنی آیفون 14 مقابل یک تازه وارد!

موسسه DXOMark که در مورد دوربین گوشی‌های هوشمند تحقیق می‌کند، معتقد است که Pixel 7 Pro، جدیدترین گوشی پرچم‌دار گوگل به همراه Honor Magic 4 Ultimate رتبه اول را در زمینه تصویربرداری در صنعت موبایل به خود اختصاص داده‌اند. Pixel 7 Pro که اخیراً رونمایی شده است دارای سه دوربین در پنل پشتی است و برای بهبود کیفیت تصویر به شدت به نرم افزار متکی است.

به گفته زومیت، کارشناسان DXOMark می گویند دوربین Pixel 7 Pro در همه حالات عملکرد خوبی دارد، رنگ پوست را به خوبی به تصویر می کشد و کنتراست طبیعی را ارائه می دهد. دوربین Pixel 7 Pro در زمینه فوکوس خودکار عملکرد خوبی دارد و تصاویر را در لحظه با دقت بالایی ثبت می کند. پرچمدار گوگل در هنگام فیلمبرداری چهره را با دقت بالایی تشخیص می دهد.

شکست باورنکردنی آیفون 14 مقابل یک تازه وارد!

گوگل پیکسل 7 پرو به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی در پنل پشتی مجهز شده است.

یکی از مواردی که باعث شد پیکسل 7 پرو در وهله اول مطرح شود، عملکرد خوب آن در زمینه زوم است. DXOMark می گوید که این گوشی جزئیات صحنه خوبی را در تمام حالت های زوم ثبت می کند.

نقاط قوت Pixel 7 Pro فقط به دوربین پشتی محدود نمی شود، این گوشی در زمینه سلفی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. به گفته DXOMark، دوربین سلفی توانایی قابل توجهی در به تصویر کشیدن رنگ پوست دارد، محدوده دینامیکی گسترده ای را ارائه می دهد و نوردهی آن بسیار خوب است. دوربین‌های عقب و جلوی پیکسل 7 پرو نیز در بخش تثبیت عملکرد قابل توجهی دارند.

شکست باورنکردنی آیفون 14 مقابل یک تازه وارد!

در عین حال، کارشناسان DXOMark متوجه شده‌اند که نوردهی دوربین اصلی Pixel 7 Pro در محیط‌های کم نور (به اصطلاح پدیده کم نور) کمی ضعیف عمل می‌کند. هنگام زوم کردن در نمای نزدیک، جزئیات سوژه اندکی کاهش می یابد و نویز در تصویر قابل مشاهده است.

همچنین در فواصل نزدیک دوربین سلفی نمی تواند به درستی روی صورت فرد فوکوس کند. دوربین Pixel 7 Pro در محیط های کم نور که نویز به وضوح قابل مشاهده است تصاویر را ضبط می کند.

DXOMark در بخش عکاسی امتیاز 148 را به پیکسل 7 پرو داد، در حالی که آنر مجیک 4 آلتیمیت قبلاً امتیاز 150 را در این بخش کسب کرده بود. به گفته کارشناسان این موسسه، آیفون 14 پرو در ایجاد افکت بوکه بر روی تصاویر عملکرد بهتری دارد و پیش نمایش تصویر در نرم افزار دوربین نیز جزئیات دقیق تری را نشان می دهد.

Pixel 7 Pro با امتیاز کلی 147 در رتبه بندی جهانی DXOMark با Honor Magic 4 Ultimate رتبه اول و در رتبه بندی گوشی های فوق العاده پریمیوم (محصولات با قیمت بالای 800 دلار) رتبه اول را به خود اختصاص داده است و جایگاه بالاتری نسبت به پرچمداران سایر برندها دارد. بعد از این دو گوشی، آیفون 14 پرو با امتیاز 146 از سایر برندها بهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید