شکست شاگردان قشقایی راد در مسابقات قهرمانی جهان هندبال ساحلی نوجوانان مقابل قهرمان اروپا


ساعت: 17:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856328

تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی مقابل قهرمان اروپا شکست خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی جام جهانی با نتیجه دو بر صفر مغلوب سوئد شد.

تیم ملی جوانان ایران در این دیدار که در شهر هراکلیون کرت یونان برگزار شد، نیمه اول را با نتیجه 26 بر 25 واگذار کرد و در نیمه دوم با نتیجه 24 بر 21 مقابل حریف قدرتمند خود شکست خورد.

تیم هندبال ساحلی جوانان ایران در دو دیدار ابتدایی خود در مرحله گروهی جام جهانی موفق شد تیم های ملی آمریکا و قطر را شکست دهد.

تیم هندبال ساحلی جوانان ایران با 2 برد و یک شکست در مرحله گروهی به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی جام جهانی صعود کرد.

بر اساس گروه بندی، 16 تیم در 4 گروه 4 تیمی قرار گرفتند که سه تیم اول هر گروه در دو گروه اصلی 6 تیمی راه یافتند. 4 تیم برتر مرحله دوم به مرحله یک چهارم نهایی و سپس به نیمه نهایی و فینال راه خواهند یافت.

پرخم ایمانی، متین گلدن، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمدمهدی، حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علیپور ملی پوشان ایران در جام جهانی هستند. مهدی قشقایی راد (سرمربی)، رضا مصباحی (مربی)، حبیب الله بردسیری (مربی)، غلامحسین نیکویی (مدیر) و رضا سرسنگی (درمانگر) کادر فنی تیم ملی ایران در این رقابت ها را تشکیل می دهند. آنتونیو گرا پیشه نیز به عنوان مدیر فنی به همراه تیم هندبال ساحلی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان حضور دارد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید