پسران ایران در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان مقابل فرانسه قهرمان شدند


ساعت: 23:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1876496

تیم ملی هندبال ساحلی جوانان ایران از سد تیم قدرتمند فرانسه گذشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در دومین دیدار خود از دور دوم جام جهانی به میزبانی یونان موفق شد با نمایشی زیبا با نتیجه دو بر صفر مقابل فرانسه به پیروزی برسد. .

در این دیدار ملی پوشان ایران از ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند و نیمه اول را با نتیجه 23 بر 18 به سود خود به پایان رساندند. در ادامه بازی تیم ملی ایران در ادامه برتری خود را حفظ کرد و نیمه دوم را با نتیجه 18 بر 13 برد تا در مجموع با نتیجه 2 بر صفر پیروز میدان شود.

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران فردا (جمعه) در دیداری سخت در سومین دیدار مرحله دوم جام جهانی از ساعت 18:20 به مصاف تیم ملی برزیل می رود.

تیم ملی هندبال ساحلی جوانان ایران با دو برد و یک شکست در مرحله گروهی به عنوان تیم دوم گروه A به مرحله بعدی جام جهانی صعود کرد و در جمع 12 تیم برتر جهان قرار گرفت.

تیم ملی ایران در اولین دیدار مرحله دوم رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرواسی شد.

پس از این رقابت ها، چهار تیم اول دور دوم به مرحله یک چهارم نهایی و سپس به نیمه نهایی و فینال راه خواهند یافت.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران از حمایت ایرانسل در کنار تیم های ملی ایران به ویژه تیم ملی هندبال ساحلی جوانان ایران تقدیر کرد و از حمایت های دکتر بیژن عباسی آرند مدیر عامل شرکت قدردانی کرد. ایرانسل

دیدگاهتان را بنویسید