شکیرا خواستگار جدیدی پیدا کرد

نامزد سابق شکیرا که بیش از دو دهه با ستاره موسیقی لاتین رابطه داشت، اخیراً ویدیویی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و از او درخواست فرصتی دوباره کرده است.

در شرایطی که نامزد سابق شکیرا از او می‌خواهد تا فرصتی دیگر به او بدهد، طرفداران از این اتفاق جدید و عوارض آن به شدت شگفت‌زده شده‌اند و نمی‌دانند که چگونه به آن واکنش نشان دهند.

شکیرا خواستگار جدیدی پیدا کرد

داستان رابطه شکیرا با نامزد سابقش

آن مرد کسی نیست جز اسوالدو ریوس. این بازیگر پورتوریکویی بیش از بیست سال پیش یعنی در سال 1997 با شکیرا در ارتباط بود که رابطه آنها به دلیل اختلاف سنی عجیب جنجال زیادی به پا کرد.

ریوس در آن زمان 37 سال داشت در حالی که ستاره کلمبیایی به تازگی 20 ساله شده بود. البته بین آنها هیچ اتفاقی نیفتاد و در نهایت این زوج مشهور از یکدیگر جدا شدند.

اکنون پس از گذشت بیش از 20 سال، اسوالدو ریوس با انتشار ویدئویی تکان دهنده در شبکه های اجتماعی دوباره در کانون توجه قرار گرفته است.

انتشار ویدئویی از این بازیگر پورتوریکویی که از شکیرا می خواهد فرصتی دوباره برای یک رابطه جدید به او بدهد. در این ویدئو، ریواس آشکارا از شکیرا می پرسد که آیا آماده است دوباره با او نامزد کند؟

گفت: سلام شکیرا، امیدوارم بعد از این همه سال دوباره فرصتی پیدا کنم، می خواهم زودتر ببینمت.

نامزد سابق شکیرا به خاطر او از همسرش جدا شد!

این ویدیو همه طرفداران شکیرا را شوکه کرد. اکنون هواداران متوجه شده اند که ریوس تنها یک ماه پس از جدایی شکیرا از جرارد پیکه از همسر مهم خود جدا شده است.

طرفداران هنوز به طور کامل نمی دانند که بین شکیرا و ریوس در گذشته چه اتفاقی افتاده است و تنها چیزی که می دانند این است که رابطه آنها 20 سال پیش به خوبی به پایان نرسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید