صحنه ای عجیب از کوین یاماگا که تا به حال ندیده اید

صحنه ای عجیب از کوین یاماگا که تا به حال ندیده اید

کوین یاماگا، بازیکن 26 ساله فرانسوی استقلال که در آغاز لیگ برتر بیست و یکم به جمع آبی پوشان استقلال پیوست، همیشه جزو بازیکنان منضبط، آرام و خوش اخلاق آبی پوشان تهرانی بوده است. او در بازی های استقلال (مثل دربی دور برگشت فصل قبل) هرگز به هم تیمی هایش نمی پیوندد و در بسیاری از دعواها حضور ندارد.

اما در دقایق پایانی دیدار استقلال مقابل آلومینیوم اراک، یکی از بازیکنان تیم میهمان حرفی به او زد که یاماگا را عصبانی کرد!

این بازیکن که تا قبل از بازی با آلومینیوم هرگز با بازیکنان حریف عصبانی و تهاجمی صحبت نکرده بود، در تصاویر دوربین تلویزیونی به وضوح از بازیکن حریف انتقاد می کرد و به هم تیمی هایش که آن را پس می دادند گفت یک جمله زبانی دوست تیم مقابل شنید، که او را بسیار ناراحت می کند. او حتی می خواست چسمی و حسینی دو همبازی خود را حذف کند و شخصاً بازیکن حریف را که جلوی او را گرفته بود شرمنده کند.

اما کاپیتان های اول و دوم استقلال بلافاصله یمگا را آرام کردند تا این بازیکن خوش اخلاق تیمشان از سوی داور با کارت زرد تنبیه نشود چرا که از تصاویر ثبت شده این بازیکن دیده می شد که چیزی شنیده می شود. حتی او می تواند کاندیدای دریافت کارت قرمز برای یک اقدام ناخودآگاه باشد.

هیچ هزینه ای ندارد. یاماگا در بازی های فصل گذشته علیرغم حضور در 27 هفته بازی با استقلال تنها 4 کارت زرد دریافت کرد. این بازیکن که در اکثر دیدارهای این فصل برای استقلال به میدان رفته است، هنوز از داور کارت زرد دریافت نکرده و یکی از بازیکنان اصلی استقلال بود. یکی از بازیکنانی که از ابتدا همیشه برای تیمش در مسابقات این فصل به میدان رفته و از جمله بازیکنانی محسوب می شود که ساپینتو به او اعتماد خاصی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید