صدای مهدی تاج کیست

صدای مهدی تاج کیست

طبق اعلام فیفا، فهرست هر تیم می تواند 26 بازیکن در جام جهانی 2022 داشته باشد، اما سرمربی تیم ملی ترجیح داد 25 بازیکن را با خود به قطر ببرد. زمانی که افراد زیادی در تیم ملی ماندند و حداقل یکی از آنها توانست جای خالی لیست را پر کند، جای خالی لیست کی روش بود. رئیس فدراسیون فوتبال ایران در آخرین اظهارات خود از مخالفت خود با این تصمیم کی روش خبر داد.

خروج ایران قبل از پاسخ دادن به خبرنگاران در مورد بازیکنان دعوت شده، سوال مهمی را که باید درباره جای خالی 25 نفره کی روش مطرح می شد، بی پاسخ ماند.

مهدی تاج که مهمان شبکه ورزش بود درباره زمان و اعلام لیست تیم ملی بدون پاسخ سرمربی گفت: با مصاحبه مطبوعاتی کی روش در اتریش، ایران و قطر مشکل داشتیم. ما فکر می کردیم که سوالات فوتبالی زیاد نباشد و چه کسی فکرش را می کرد که من به سوالات فوتبال پاسخ دهم. به نظر من اگر لیست 26 نفره بود بهتر بود و به او گفتم 26 نفر را بگیریم بهتر است.

اما تیم ملی ایران با 25 بازیکن در جام جهانی قطر شرکت کرد و با دو باخت و یک برد به کار خود در گروه دوم پایان داد. در شرایطی که رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس هم نظر منتقدان کی روش است، باید منتظر ماند و دید سرمربی پرتغالی کی تصمیم خود را توضیح می دهد و چرا.

دیدگاهتان را بنویسید