صعود تیم ملی فوتسال جام ملت های آسیا به نیمه نهایی/هت تریک درخشان کاپیتان طیبی


ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901204

دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و ویتنام با پیروزی کشورمان به پایان رسید که با این پیروزی فوتسال ایران به نیمه نهایی راه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های ملی فوتسال ایران و ویتنام در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ها فوتسال آسیا 2022 – کویت از ساعت 11:30 امروز (سه شنبه – 12 اکتبر) در سالن سعد العبدالله شهر کویت آغاز شد.

یک تیم فوتسال ایران در مرحله گروهی با اقتدار و با 3 برد بالا وارد این مرحله شد و نمایشی فراتر از انتظار در مرحله گروهی به نمایش گذاشت. تیم ایران در هر 3 بازی مقابل اندونزی، چین تایپه و لبنان با اختلاف محسوس پیروز شد. او 24 گل به ثمر رساند و تنها یک گل دریافت کرد که نشان از اقتدار او دارد فوتسالیست های ایرانی از این رو بود در دیدار یک چهارم نهایی مقابل تیم پرتلاش ویتنام، می خواست به روند پیروزی های خود ادامه دهد.


فوتسالیست های ایرانی که بازی با ویتنام را با ترکیب سعید مومنی، محمد درخشانی، مسلم اولاداقباد، سالار آقاپور و حسین طیبی آغاز کردند، پس از حملات فراوان در دقایق ابتدایی، سرانجام در دقیقه 7 دروازه حریف را باز کردند تا از او گلزنی کنند. حملات ستاره ایران در این دیدار حسین طیبی کاپیتان ایران بود که نقش مهمی در گلزنی ایران داشت.

در نیمه دوم برتری ملی پوشان فوتسال ایران ادامه داد و سهم ایران 4 گل و سهم ویتنام 1 گل شد تا شاگردان شمسایی با برتری 8 بر یک راهی نیمه نهایی جام ملت های آسیا شوند و منتظر برنده دیدار ازبکستان و تاجیکستان به فینال باشند.

ایران 8
گل: حسین طیبی (3)، سالار آقاپور، علیرضا رفیعی پور، محمدحسین بازیار، مسلم اولاد کباد، سعید احمد عباسی

ویتنام 1

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید