صفر کردن شهرهای سرخ تاج، پایان جنایات یک میلیون تومانی / طرح هوشمندانه تاج هنوز مشخص نیست

ساعت: 12:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791205

طبق آخرین رنگ بندی تاج در کشور، هیچ شهری حکم تاج قرمز را ندارد، یعنی دیگر جریمه یک میلیون تنی نداریم. اما همچنان ابهاماتی در طرح قرنطینه هوشمند وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جریمه های تاج در جاده ها طرحی برای کاهش سفر در ایام تاج بود که بر اساس آن حذف پلاک های محلی و معرفی شماره های ثبتی غیر محلی از شهرهای دارای وضعیت کرون قرمز و جریمه 500 هزار تنی از شهرهای نارنجی بود.

به گزارش جدیدترین رنگ تاج کشور، با عبور از موج پنجم تاج، هیچ شهری در حالت قرمز تاج قرار نمی گیرد و این یعنی دیگر جریمه یک میلیون تنی تردد غیرمجاز جاده ای نداریم. بر اساس این طرح رنگ، 8 شهر نارنجی، 119 شهر به رنگ زرد و 321 شهر به رنگ آبی هستند.

بر اساس این گزارش، شهرستان های اشنویه (آذربایجان غربی)، طبس، نبندان (خراسان جنوبی)، بافت، زرند، سیرجان (کرمان)، بافق، بهاباد (یزد) هم اکنون در ایالت نارنجی کرونا قرار دارند. خارج کردن همه شهرها از وضعیت قرمز و واکسینه کردن اکثر مردم به معنای مجاز بودن سفر نیست، زیرا تاج هنوز در کشور وجود دارد و جان هموطنان را می گیرد.

پلیس: دیگر جریمه یک میلیون تنی نداریم/ هنوز چیزی برای قرنطینه هوشمند به پلیس گزارش نشده است

سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور وی با تایید این خبر گفت: همانطور که اعلام شد تنها 8 شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند و خوشبختانه هیچ شهری در وضعیت تاج قرمز قرار ندارد و این یعنی دیگر جریمه یک میلیون تنی نداریم و فقط 500 تومان برای نارنجی جریمه نداریم. شهرها معتبر هستند.”

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرنطینه هوشمند به پلیس اعلام شده است یا خیر، گفت: جزئیات این طرح هنوز به پلیس گزارش نشده است و بر اساس محدودیت های جاده ای از همان طرح قبلی است که بر اساس آن جریمه شدند. رنگ ها.”

قرنطینه هوشمند هنوز مشخص نیست / اعدام ۲۱ آذر یا ۲۹ آذر؟

احمد واحدی وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با ولیعهد در 16 آذر 1400 از اجرای قرنطینه هوشمند در مراحل مختلف خبر داد و گفت: از روز یکشنبه هفته آینده (30 آذر 1400) در پنج مرحله سازمان های اجرایی اتفاق می افتد.

وی افزود: پس از اجرای این طرح در دستگاه های اجرایی; این طرح در بخش حمل و نقل عمومی و اصناف و سایر مراکز خدماتی و اجتماعی اجرا خواهد شد.

اما عصر همان روز، اطلاعیه ای از سوی کمیته اجتماعی ستاد مبارزه با تاج و تخت کشور صادر شد که در آن آمده بود: «این ترافیک شهری و شهری خواهد بود. همچنین زمان شروع فاز اول این پروژه یکشنبه 29 آذرماه 1400 می باشد و همچنین فاصله زمان های فاز برای اجرای هر یک از پنج فاز یک هفته می باشد.

همین پارادوکس در حین اجرای قرنطینه هوشمند برای شکست کنترل موج پنجم کافی است. البته در صورت اجرای جدی این طرح، جزئیات آن در اسرع وقت به واحدهای اجرایی ابلاغ شود تا با اطلاع رسانی به موقع موجب نارضایتی مردم نشود.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید