ضربه تلخ جهانبخش ادامه دارد!

علیرضا جهانبخش در اولین بازی تیم ملی ایران در مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2026 آسیا در ترکیب مقابل هنگ کنگ حضور ثابتی داشت اما به دلیل مصدومیت نتوانست بازی را ادامه دهد و در 74 تعویض شد. دقیقه و با عصبانیت زمین را ترک کرد و روی نیمکت نشست و گفت اکنون مصدومیتش ادامه دارد.

در شرایطی که کادر پزشکی تیم ملی پس از دیدار ایران و هنگ کنگ تاکید کردند که علیرضا جهانبخش یک هفته تا 10 روز دیگر می تواند به میادین بازگردد اما باید حداقل یک ماه برای انجام اولین بازی های خود صبر کند. فاینورد به او اجازه بازی در مسابقات باشگاهی را نداد.

تیم فوتبال فاینورد شب گذشته در هفته پانزدهم لیگ اردیویسه هلند در رده بندی ولندام مقابل هفدهم قرار گرفت و با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسید.

علیرضا جهانبخش پس از تعویض در دیدار مقابل هنگ کنگ، در دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان و پس از بازگشت به هلند در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید اسپانیا و سه بازی متوالی در لیگ اردیویسه هلند مقابل اکسلسیور به میدان نرفت. ، آیندهوون و ولندام غایب بودند.

تیم ملی فاینورد ایران که در فصل جاری لیگ اردیویسه هلند 8 بازی انجام داده و در 4 بازی ذخیره در لیگ قهرمانان اروپا یک گل و یک گل به ثمر رسانده است، امیدوار است به زودی برای بازگشت به میادین آماده باشد. ممکن است و دوباره. می تواند در تیم هلندی قرار گیرد.

تیم فوتبال فاینورد چهارشنبه شب آینده در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سلتیک اسکاتلند می رود که علیرضا جهانبخش امیدوار است پس از یک ماه به میادین بازگردد و مقابل همان تیم گلزنی کند.