ضرب و شتم وحشیانه یک جوان آمریکایی توسط سه پلیس+فیلم


ساعت: 09:48
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891629

انتشار ویدئویی از حمله و ضرب و شتم وحشیانه یک جوان 27 ساله توسط سه مامور پلیس در شهر مولبری ایالت آرکانزاس، سر و صدا به پا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در زمانی که خشونت نژادپرستانه در آمریکا صدای بسیاری را در این کشور برانگیخته است، یک فیلم ضبط شده از برخورد خشونت آمیز افسران پلیس ایالت آرکانزاس با یک جوان آمریکایی جنجال زیادی به پا کرده است.

ویدئویی از ضرب و شتم وحشیانه یک جوان آمریکایی در شهر مولبری ایالت آرکانزاس در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که اوج خشونت سه افسر پلیس با یک جوان آمریکایی را نشان می دهد.

به گزارش آسوشیتدپرس، این ویدئو سه پلیس را نشان می دهد که روی سر یک جوان آمریکایی می افتند و او را با تمام وجود کتک می زنند.

هر یک از این سه افسر پلیس مالبری، آرکانزاس در این ضرب و شتم وحشیانه شرکت فعال داشتند و در حالی که جوان آمریکایی زیر دست و پای آنها روی زمین بود، با حملات خشمگین آنها مواجه شدند.

این فیلم توسط یکی از سرنشینان زن در خودروی حاضر در صحنه ضبط شده است و در آن صدای دو زن به گوش می رسد که ضمن ابراز تعجب از شدت خشونت پلیس، از ماموران التماس می کنند که این جوان آمریکایی را آزاد کنند. .

در بخشی از این فیلم در حالی که یک افسر پلیس شکم و بدن یک جوان آمریکایی را به زانو در می آورد، یک افسر پلیس دیگر سر او را گرفته و او را به زمین می زند.

در همین لحظه یکی از زنان حاضر در محل و سرنشین خودرو با پلیس تماس گرفتند و از آنها خواستند از ضرب و شتم مرد جوان دست بردارند.

یک افسر پلیس در مولبری، آرکانزاس، به زنی در حال عکس گرفتن اشاره می کند و به او می گوید که عکس نگیرد.

در همین حین خانمی که با تلفن همراهش عکس می گیرد، احساس خطر می کند و به مسافر دیگر داخل ماشین می گوید: «بهتر است (از اینجا) برویم.

پس از اینکه این ویدیو در شبکه های اجتماعی بسیار جدی شد و جنجال های زیادی در مورد خشونت شدید نیروی انتظامی علیه این جوان به راه افتاد، «جمی دامانته» کمیسر پلیس این منطقه بیانیه ای صادر کرد.

این مقام پلیس اعلام کرد که تا زمانی که پلیس ایالت آرکانزاس در حال بررسی صحنه باشد، افسران درگیر تعلیق خواهند شد.

اداره پلیس توت نیز با انتشار بیانیه ای از آغاز «تحقیقات جدی» درباره این حادثه خبر داد و البته تلاش کرد خشونت شدید نیروی خود را توجیه کند.

به گفته این اداره، مردی که مورد تعرض سه مامور پلیس مالبری قرار گرفته بود، پیش از این افراد را از یک فروشگاه در آن شهر تهدید کرده بود.

اداره پلیس مالبری همچنین مرد جوان پلیس به نام راندال ورسستر، 27 ساله، از گوز کریک در جنوب کالیفرنیا را شناسایی کرد.

پلیس ایالت آرکانزاس نیز پس از افزایش انتقادات از برخورد پلیس با این جوان آمریکایی به این اتفاق واکنش نشان داد. به گفته پلیس ایالت، راندال ورسستر برای ارزیابی و درمان به بیمارستان منتقل شد و بعداً به زندان شهرستان کرافورد در ون بورن منتقل شد.

پلیس ایالت آرکانزاس اتهامات وارده به راندال ورچستر را اعلام کرد: سرقت درجه دوم، مقاومت در برابر دستگیری، امتناع از تسلیم، داشتن ابزار جرم، تجاوز جنایی، شرارت، تهدید تروریستی و حمله درجه دو.

پلیس ایالت آرکانزاس نیز با توجه به حجم انتقادات از رفتار خشونت آمیز این سه افسر علیه این جوان آمریکایی، از تحقیقات درباره «استفاده از زور» توسط این سه افسر خبر داد.

انتقاد شدید از ضرب و شتم وحشیانه رندال وورچستر توسط نیروهای پلیس ایالات متحده، واکنش آسا هاچینسون فرماندار آرکانزاس را نیز در پی داشت و وی در بیانیه ای اعلام کرد که از پلیس ایالتی خواسته است تا مجرمان احتمالی را بررسی و تحت تعقیب قرار دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید