ضرب و شتم وحشیانه بازیکنان روس و اوکراینی در ترکیه

پیامدهای جنگ اوکراین مدت‌هاست که به فوتبال هم کشیده شده است، اما سطح تنش بین دو کشور اوکراین و روسیه و شهروندان آن‌ها به حدی است که فوتبالیست‌های این دو کشور به شدت یکدیگر را می‌کشند و کتک می‌زنند. در قلمرو کشور ثالث

هفته گذشته زمین لرزه مهیبی جنوب ترکیه و بخش هایی از سوریه را لرزاند. زلزله ای که تاکنون بیش از 35 هزار کشته برجای گذاشته است. در روزهای پس از زلزله، بازیکنان شینیک یاروسلاول روسیه و اف سی مینای اوکراین که در زمان وقوع زلزله در ترکیه بودند، مجبور به اقامت در هتل شدند. این نقطه شروع درگیری بود.

بر اساس گزارش ها یکی از بازیکنان اوکراینی با مشاهده رفتار نامناسب بازیکن تیم روسیه با یکی از کارکنان هتل به او تذکر داد. همین جرقه برای درگیری شدید دو گروه فوتبالیست کافی است.

ضرب و شتم وحشیانه بازیکنان روس و اوکراینی در ترکیه

رسانه های اوکراینی مدعی هستند که فوتبالیست روس رفتار زشت و غیرقابل قبولی داشته و به بازیکن تیم اوکراین توهین کرده است. رسانه های روسی مدعی شدند که اوکراینی ها به بازیکنان شینیک یاروسلاول حمله کردند و در پایان مسابقه چهار بازیکن روسیه دچار شکستگی استخوان شدند.

پلیس ترکیه برای جدا کردن دو گروه وارد هتل می شود. همچنین چندین آمبولانس برای انتقال مصدومان به بیمارستان به این هتل می آیند.

باشگاه اف سی میناژ اوکراین با انتشار بیانیه ای رسمی به این ماجرا واکنش نشان داد. این باشگاه تایید کرد که درگیری شدید در ترکیه رخ داده است، اما بازیکنان روس را مقصر دانستند.

1802355

برخی رسانه های روسی مدعی شده اند که فوتبالیست های اوکراینی برخی از بازیکنان تیم روسیه را گوشه زده و آنها را مجبور به خواندن سرود اوکراین کرده اند. سپس بازیکنان فوتبال روسیه را سوار آسانسور کردند و آنها را کتک زدند.
اف سی میناژ اوکراین در بیانیه خود اساسا این ادعاها را تکذیب کرد و آنها را تبلیغاتی توصیف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید