طارمی در رادار سه غول انگلیسی قرار دارد

مهدی طارمی که در شکست 6 بر 2 تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس در گروه B جام جهانی 2022 قطر موفق شد دو گل برای تیم ملی به ثمر برساند، بار دیگر مورد توجه باشگاه های اروپایی قرار گرفت. در حالی که روز گذشته به علاقه منچستریونایتد و آث میلان برای جذب طارمی 30 ساله اشاره شده بود، حالا گزارش ها حاکی از آن است که چلسی و تاتنهام نیز مراقب مهاجم ایرانی پورتو هستند.

به گزارش سایت فوتبال لندن؛ گراهام پاتر، سرمربی چلسی به دنبال یافتن ستاره جام جهانی برای تقویت تیمش در نقل و انتقالات زمستانی است و مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش تیم ملی ایران می تواند یکی از بازیکنان مورد نظر او باشد. ستاره 30 ساله پورتو در دیدار مقابل انگلیس خط حمله ایران را به خوبی هدایت کرد و در موقعیت های اندکی که داشت دو گل زد و عملکرد خوبی داشت.

بر اساس این گزارش؛ طارمی همانقدر که در زمین به دنبال راهی برای گلزنی است، می تواند خط هافبک را به خط حمله متصل کند. او در زمین پرکار است، بنابراین با توجه به فلسفه کاری گراهام پاتر، او می تواند گزینه ایده آلی برای تقویت خط حمله آبی های لندن باشد. به گزارش نشریه پرتغالی “A Bola”، نمایندگان باشگاه چلسی از نزدیک شاهد بازی طارمی در پیروزی 4-1 پورتو مقابل براگا در ماه گذشته بودند. نشریه انگلیسی “اکسپرس” نیز مدعی شده است که چلسی با پورتو تماس گرفته تا احتمال جذب این مهاجم را با مبلغ 17.3 میلیون پوند بررسی کند.

سایت “فوتبال لندن”; وی همچنین خبر داد که باشگاه تاتنهام نیز وضعیت مهدی طارمی را زیر نظر دارد و این مهاجم ایرانی می تواند یکی از گل های زمستانی این باشگاه لیگ برتری از جام جهانی 2022 قطر برای نقل و انتقالات زمستانی باشد. تاتنهام تابستان گذشته سعی کرد ریشالسیونه را از اورتون به خدمت بگیرد، اما این بازیکن برزیلی بیشتر به عنوان وینگر در این تیم ظاهر شده است، بنابراین طارمی می تواند گزینه خوبی برای بازی در خط حمله اسپرز باشد، اگرچه آنها از نظر جذب این مهاجم ایرانی رقیب هستند. نام چلسی را دارند

مهدی طارمی که تا پایان ژوئن 2024 با پورتو قرارداد دارد، در این فصل در 20 بازی برای تیم پرتغالی به میدان رفته و 15 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داده است.

او همچنین در حال حاضر بهترین گلزن مشترک با فران تورس اسپانیایی، بوکایو ساکا از انگلیس، انر والنسیا از اکوادور و اولیویه ژیرو فرانسوی است.

دیدگاهتان را بنویسید