غول های ایتالیایی به دنبال مهدی طارمی هستند

با این حال شانس یوونتوس برای قهرمانی در لیگ اروپا همچنان امیدهای حضور یووه در لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه می دارد، اما حتی ناکامی در لیگ قهرمانان هم یوونتوس را از چهره یک باشگاه همیشه مدعی در فوتبال ایتالیا دور نمی کند و این تیم برای فصل آینده او برای تقویت تیمش تلاش خواهد کرد.

حالا سایت بلاستینگ نیوز در مطلبی به سه خرید مد نظر فدریکو کاروبینی، مدیر ورزشی یوونتوس برای فصل آینده پرداخته است که در کنار آیمریک لاپورته و فابینیو از لیگ برتر، نام دیگری برای ایرانی ها بسیار جذاب است و این بازیکن کسی نیست جز مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو!

ستاره ایرانی سابقه باز کردن دروازه این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در تقابل مستقیم با یوونتوس را دارد.

در ادامه این مقاله را خواهید خواند.

طبق آخرین شایعات بازار، یوونتوس می تواند شانس خود را امتحان کند و در تابستان آینده تیم را در سه موقعیت تقویت کند. در دفاع آنها نام آیمریک لاپورته، مدافع اسپانیایی زیر نظر منچسترسیتی را می خواهند. یووه برای خط هافبک به فابینیو هافبک برزیلی لیورپول چشم دوخته است، در حالی که در خط حمله به مهدی طارمی، مهاجم وسط پورتو چشم دوخته است.

یوونتوس و مدیر ورزشی آن فدریکو کروبینی از قبل زیر نظر گرفتن برخی از بازیکنان را برای تابستان آینده آغاز کرده اند و طبق آخرین شایعات، سیاه و سفیدها می خواهند هر سه خط را با شوک برای هر قسمت از تیم تقویت کنند.

در دفاع، نام یووه آیمریک لاپورته است. این مدافع که در حال حاضر در منچسترسیتی است، جای کوچکی در تفکرات پپ گواردیولا، پشت آکانجی تازه وارد شده و روبن دیاز و آکه را از قبل تثبیت کرده است. اقامت او در انگلیس با وجود اینکه قراردادش تا سال 2025 با سیتیزن ها بسته شده بود، ممکن است به همین دلیل به تعویق بیفتد. برای جدایی او از تیم انگلیسی رقمی نزدیک به 35 میلیون یورو نیاز است.

برای خط هافبک، آنها ویژگی های فابینیو را می خواهند، اما نسبت به کروس نیز محتاط هستند. یوونتوس، در خط میانی، می تواند حداقل یک خرید انجام دهد، به خصوص با توجه به احتمال خداحافظی با انتقال آزاد آدرین رابیو. در نتیجه، بانوی مسن با نام های مختلفی از جمله فابینیو همراه است. ستاره لیورپول یکی از مواردی است که یورگن کلوپ از آن به عنوان قابل انتقال یاد کرده و ارزش او حدود 50 میلیون یورو خواهد بود. مطمئناً گزینه ارزان تری نسبت به فابینیو برای یوونتوس، تونی کروس، هافبک رئال مادرید است که می تواند در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد، اسپانیایی ها را ترک کند.

از نظر تهاجمی، یوونتوس مهدی طارمی را مد نظر دارد: مهاجم پورتو که رکورد جالب 20 گل و 11 پاس گل در یک فصل دارد، گزینه ایده آلی برای این باشگاه خواهد بود، به خصوص اگر یووه نتواند دی ماریا را حفظ کند. طارمی که تا سال 2024 با پورتو قرارداد دارد، تمایلی به تمدید قرارداد با این تیم پرتغالی ندارد و در نتیجه ممکن است باشگاه در تابستان 2023 او را بفروشد تا او را در یک انتقال آزاد از دست ندهد. بنابراین یوونتوس در پنجره خواهد بود تا از این فرصت استفاده کند، به خصوص که آنها می دانند که میلان و رم نیز مهاجم 31 ساله را هدف قرار داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید